stay with me

Hej ! Ny vecka nu, känns skönt att det "snart" är höst lov, och då blir det en massa
sova kan jag ju tala om! Igår hade vi träning med knattarna, så himla små och söta
hehe, gick kanon bra !  sen åkte jag till skatehallen för att hämta lilla lukas som va där
och åkte sparkcykel,  jätte duktig är han !  och vilken liten gobit han är !  vi handlade
korv med bröd och satt och kekade det till monsters inc och barnen i bullerbyn!
sen vart det lite högläsning i någon bilbok ! Sen bar det av hem till min älskling
och hade det mys.

Idag blev det skolan, Hade fritid för funktions hindrade på eftermiddagen, och nästa
vecka ser verkligen rolig ut.
Måndag - skolfoto, Bowling med LSS.
Tisdag - planering för llsdagen
onsdag - innebandy med LLS,
torsdag -  Högbo med LSS och rida

blir nog en trevlig vecka hoppas jag på !  om vi i klassen kan komma överens om ngt
vi ska göra på skolfoto !  kommer bli katastrof precis som förra året. att vissa ens orkar
Nu ska jag ta och lyssna på lite musik, sen ut på en liten inlines tur, och ikväll kommer
kvällen spenderas hemma hos signe. mysigt som sjutton !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0