True Colors

Vi behöver lite färg i höstmörkret! Måndag och ny vecka,
 
Det betyder att vi går in i v30(29+0) imorgon, hur har det kunnat
gå så fort? Vart har alla veckor tagit vägen? Det är snart jul,
och snart är jag mamma!
 
Tänk.. För ett år sedan hade jag aldrig kunnat förutspå att jag ska bli
tvillingmamma! och snart är vi där, och har vår egna lilla familj!
Jag och Kristian!
 
Varje gång jag tittar på honom blir jag så lycklig, för han vill att jag ska bli
mamma till hans barn, Det känns så underbart!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det är så mysigt och väldigt häftigt att det är två små där inne!! :)

Svar: Ja! Helt otroligt :)
Malin Hedblom

2013-11-18 @ 15:58:04
Postat av: Mamma till 3

Å vad fort tiden går,snart har du dom små hos dig. Kram

2013-11-18 @ 16:15:09
Postat av: lovisa

så underbart fint! all lycka till er!

Svar: Tack så jätte mkt :) kram
Malin Hedblom

2013-11-18 @ 17:27:32
URL: http://polichinelle.se
Postat av: Syster Emma

Längtar så mycket efter de små trollungarna ❤️

Svar: ❤️❤️
Malin Hedblom

2013-11-19 @ 08:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0