+ och -

Plus med att vara gravid just nu +
 
› Massa mysiga sparkar, och rörelser i magen! Kärlek
› Att räkna ner dagar o veckor tills dom är här hos mig
› Att jag bara kan ligga och mysa i soffan halva dagen
› Massa fina kommentarer ifrån er, både här och på instagram
› Få handla massa fina söta barnkläder
› Att hela tiden veta att jag ska bli mamma!
 
Inte så roligt med att vara gravid just nu -
 
› Halsbränna from hell!
› Svårt att sova, ligger aldrig skönt
› Större och större bristningar på magen
› Fler och fler kläder börjar bli för små ( ett plus, handla nytt)
› Graviditetshormoner, Svänger som tusan
› Gråter över allt, och inget haha!
› Ont i ryggen
› Att jag inte orkar med speciellt mkt alls !
 
 
 
 
Jag och mina småsyskon! ♥

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l l e

Ååhh känner med dig. Snart så kommer ditt mirakel :)

Svar: Ja jag längtar så! :)
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 23:12:58
URL: http://afrobelle.blogg.se
Postat av: Välkommen

Prova bio oil på magen!
Fick också en massa bristningar i början, sen fick jag denna olja av mamma och är jätte nöjd. Mina har ju inte försvunnit eftersom magen trots allt hela tiden växer, men de har slutat komma fler vilket känns skönt! :)

Svar: Åh tack för tipset :) kram
Malin Hedblom

2013-11-17 @ 10:23:44
URL: http://babycupcake.blogg.se/
Postat av: Jeanette- Husägare och Gravid med första barnet <3

Känner igen halsbrännan fy :( Hemskt!

Svar: Ja inte kul alls :/
Malin Hedblom

2013-11-17 @ 21:17:52
URL: http://thisisjeanette.blogg.se
Postat av: Anonym

va härligt att vara gravid med tvilliingar, speciellt olika kön :) lixom en graviditet och 2 på köpet :D härligt! Lycka till!!

Svar: Ja det är helt otroligt! ska bli spännande :D
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 18:43:58
Postat av: fotografvesna.se

va härligt att vara gravid med tvilliingar, speciellt olika kön :) lixom en graviditet och 2 på köpet :D härligt! Lycka till!!

Svar: Ja det är otroligt! Så spännande :) tack! Kram
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 18:44:01
URL: http://fotografvesna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0