Night night

Herregud! Det här måste vara det längsta jag varit vaken sen jag blev gravid! 

Hemskt ont i ryggen idag, ilningar! 
Haltar fram och beklagar mig! 
Kan inte vara så roligt att umgås med mig! 

Idag har jag inte orkat varit speciellt glad heller!! Somnade på soffan i en timme på kvällen, vaknade av att revbenen tröck som tusan? Nästan så dom hade gått av!
Men det va någon av dom som va på bushumör och tyckte jag behövde tappa andan ( och vakna ) 

10 veckor kvar, känns som en evighet just nu! 

Nu ska jag krypa ner med mina sjusovare! ( och bråkisarna i magen)  Godnatt alla söta! 

Hur söt är han inte? Min Allan!

Kommentarer
Postat av: isabella

åh så söt! :D

Svar: Visst är han! Hihi :)
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 09:50:30
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
Postat av: pega

kram fina du

Svar: kram till dig också!
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 13:23:08
URL: http://www.pegelin.devote.se
Postat av: Me & My Baby Dolls

Så söt! <3

Vi mår bara bra :) Hur mår du? Och magen?

Svar: Hihi! :) Va skönt å höra! Vi mår bara bra, som vanligt, trötta och sega! :)
Längtar tills allt julmys nu! Sen kommer dom små! som jag längtar :)
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 14:07:14
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: anni

Har du provat gravidyoga? Ska hjälpa mot just ryggont har jag hört! :)

Svar: Vi har ingen gravidyoga där jag bor! Men man kanske kan hitta på internet och göra hemma.. Tack för tipsen :D
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 14:16:42
Postat av: Bella

Jo här är det bra.. Eller har precis återhämtat mig från magsjukan och nu blivit jätte förkyld. Lika bra att ta allt på en gång :)

Längtar oxå till julen och allt som hör till. Sen får bebisarna komma. Hihi! Kram

Svar: Usch, Ja samma här !! Ja bara man är frisk till jul :) hihi
kram kram !
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 14:42:25
URL: http://sweetbella.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas du fick sova gott 😊

Svar: Ja :)
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 16:44:44
Postat av: Mamma till tre

Snart har du dom hos dig :) kram

Svar: Ja ❤️
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 16:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0