Härliga helg!

Igår kidnappade vi min vän Sandra!
Om två veckor så gifter hon sig! Så det va dax för Möhippa! 

Spenderade större delen av dagen på Spa! Vi bara njöt! Undra varför man inte unnar det sig så ofta? 
Jag har aldrig känt mig så avslappnad i hela mitt liv!  Och små pyrena i magen verkade oxå gilla det! 

Vidare mot Gävle för mat och prat! Och drinkar.. För alla utom mig då! 

Väl hemma vid 00.30 så va jag heeeelt slut! Somnade som en stock
Hade en otroligt härlig kväll! Tack alla inblandande för att ni va med! Och snart får vi se våran brud bli fru Persson! 






Farsdag idag! Grattis till min kära pappa! 
Blir fika hos pappa, sen fika hos svärfar, sen ska vi till kyrkan för att se Roger Pontare sjunga med Gloria kören! 

Perfekt avslut på en underbar helg!
Hoppas ni har haft en kanon helg ! 


Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Gud så härligt att ha en sådan möhippa! Bara ta det lugnt och njuta av tiden tillsammans utan att bara skämma ut sig. Det hade jag gillat!

Svar: Ja! :) det va precis va hon behövde! :)
Malin Hedblom

2013-11-10 @ 11:59:43
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0