Fredagsmys

Urk vilket regnväder! 
Men äntligen fredag, och fredagsmys

Väntar på att karln i huset ska komma hem så vi kan handla lite innan vi slår oss ned i soffan! Idol/fotboll står på listan! Och om vi blir hemma eller åker till EoD återstå att se, killar är inte så bra att planera! 

Allan  sover, och är inte särskilt sugen på att gå ut o bli blöt! Vilket jag tycker är kanon! 

Dom små i magen är det fart på som vanligt! Vilken är hur mysigt som helst! 

Vad ska ni göra ikväll?
Och vilka är ni som läser? Ni har blivit så många så jag blir nyfiken! Lämna en kommentar så jag har något att läsa när fotbollen börjar ! 

Ha en mysig fredag! 






Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Jag ramlade in på din blogg första gången idag! Jag är tvilling själv så kan vara kul att läsa om din tvillinggraviditet, och jag och min sambo vill ha barn nu så det är roligt att läsa din blogg för det också:)

Svar: Hej! Va roligt att höra!! :)
Va mysigt!! Många kramar till dig
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 17:01:19
Postat av: Anneli Kjellsson

Jag följer läser din blogg dagligen, så roligt att få se hur ni har de och hur magen växer :-) Kram

Svar: Va roligt!! Längtar tills vi ses! Kram :)
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 17:08:37
Postat av: My

My heter ja, bor i V-Götaland o hamnade här av en slump men fastnade för din blogg. Härliga bilder och kul att få följa från "början" (läst i ca 1 månad) kram

Svar: Va roligt att höra! :) kram
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 17:48:26
URL: http://www.myes.blogg.se
Postat av: My

My heter ja, bor i V-Götaland o hamnade här av en slump men fastnade för din blogg. Härliga bilder och kul att få följa från "början" (läst i ca 1 månad) kram

2013-11-15 @ 17:48:28
URL: http://www.myes.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej!
Jag hittade din blogg igårkväll, tror du hade kommenterat Dessies instagram eller nåt.
Jag är 22 år och jag och min sambo försöker bli med barn så jag följer alla möjliga gravid och mammabloggar! så roligt! din var speciell just för att ingen annan av de jag läser väntar tvillingar så det ska bli kul att se hur det går.
Jag skriver själv en blogg om vägen till vår dröm att få vårt barn :) Lycka till med allt! Kram

Svar: Hej! Va roligt :) lycka till ❤️
Då ska jag in och kika på din blogg !!
Kram
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 18:18:08
URL: http://minbebis.com/mydreams
Postat av: Jessica

Hej mitt namn är Jessica ! Är enäggstvilling. Både jag & min sambo är bebis sugna. Så det är väldigt kul & intressant att få följa din graviditet. Stort lycka till med allt !

Svar: Åh va roligt att du vill följa! :)
Tack så mkt! Kramar till dig.
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 18:25:50
Postat av: Sanna

Hej!

hittade hit och tänkte säga Grattis till tvillinggraviditeten! Jag har själv tvillingpojkar som nu är drygt 1år, mycket jobb men mer glädje väntar er.

Stort lycka till! :)

P.s undrar du nåt så svarar jag gärna på frågor ang. tvillingarna, så gott jag kan ;) D.s

Svar: Hej! Va roligt!!! :)
Ja det blir dubbelt av allt :D

Tack så mkt, då frågar jag dig om kah behöver veta ngt! Kram :)
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 18:52:10
URL: http://sannamariew.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hellu! Hittade din blogg av en slump för en vecka sedan. Jag tyckte att det var jobbigt nog att vara gravid med en, så det är lite spännande att läsa om hur någon klarar det med tvillingar. :) Ska bli roligt att läsa hur allt fungerar sedan när barnen är födda.

Svar: Va roligt att höra!! :) ja det känns att det är två därinne nu! Pjuh!
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 18:52:24
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: pega

vet ej hur ja hitta dig men följt dig ett tag. ska
bli spännande att följa dig.
är en tjej annars på 28 år som kämpar för att hitta livet igen.
stor kram

Svar: Va roligt!! Kramar till dig! :)
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 20:13:28
URL: http://www.pegelin.devote.se
Postat av: Karin

Hej!
Hittade din blogg för någon vecka sen, skrev till dig då att jag också ska ha tvillingar i januari. Vi ska ha enäggstvillingar och vet inte vad det är för kön. Vi är alltså nästan i samma vecka! =) Vilken fin babyshower dina vänner hade ordnat för dig!!
Vad ska era sötisar heta?!?
KRAMAR Karin

Svar: Hej! :) Ja! Va roligt! Har du någon blogg?

Ja visst va den! Helt underbar! Blev så rörd!

Vi har inte kommit överens om några namn än! Hehe! Har ni?

Kram!!! Å
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 20:52:03
Postat av: mummu till, mybabydolls.blogg.se

Vilken fin paket mage. :-))

Svar: Tack!! Hihi
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 21:02:37
Postat av: Frida

Tack för din kommentar! Grattis själv :) häftigt med tvillingar :)

Svar: Tack så mkt :D
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 21:26:10
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig
Postat av: Elin

Hittade din blogg genom en tjejkompis som såg dig på topplistan vid blogg.se.

Började läsa och kan inte sluta ;) har precis fått en liten kille ;)

Svar: Va roligt!! Hihi!
Grattis till lillkillen ! Kram :)
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 21:45:09
URL: http://babian.blogg.se
Postat av: Jossan

Hittade din blogg via någon annan blogg som du kommenterat! Spännande att följa dig och de som väntar dig :-)

Svar: Hihi! Va roligt! Kram till dig :)
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 23:38:11
Postat av: janina

har inte följt din blogg så länge, har för mig att jag fick tips om din blogg eller en kommentar från dig på min blogg =S minns inte riktigt. jättespännande att följa er resa, speciellt då man är gravid själv! är i v. 18 just nu :-)

Svar: Va roligt!! :)
Många kramar till dig och lillpyret i magen!
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 23:46:07
Postat av: Elin

Gillar din blogg, fina bilder, härligt med tvillingar !

Svar: Va roligt!! :)
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 23:47:46
Postat av: A

Hoppas du får en trevlig helg! så fin mage :)

Svar: Tack! :)
Malin Hedblom

2013-11-15 @ 23:48:21
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

ramlade in här för ett tag sedan. så spännande att läsa om hur det är att vänta på två små bebisar :)

Svar: Va roligt! Hihi :)
Ja det ska bli en spännande resa! Kram
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 08:50:21
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Anna

Vet inte hur jag hamnade här men du verkar vara en gullig tjej och det är roligt att dölja dig. Har följt dig ca 2-3veckor!
Jag har en son på 14mån.
Kram

Svar: Va kul!! :) kramar till er.
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 08:56:15
Postat av: julia

Jag heter julia och är en student i lund. Bor tillsammans med sambo och vovvar. Har en enorm längtan efter barn men tanken är att jag ska ta min master först, så två år kvar.

Svar: Va mysigt!! Kram :)
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 11:38:22
Postat av: agnes

hej! jag heter agnes, är 18 och bor i stockholm. :)
följer dig och din blogg för att du verkar vara så himla mysig och trevlig och det är så spännande att du ska få tvillingar! kram

Svar: Va roligt att höra!kramar till dig :)
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 11:48:13
Postat av: Jeanette- Husägare och Gravid med första barnet <3

Vilken söt Bild! :)
Jag heter Jeanette är 26 år och bor strax utanför Göteborg och väntar min och sambos första barn en liten son! :)

Svar: Tack! :)
Åh va roligt!! :) kram
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 11:50:53
URL: http://thisisjeanette.blogg.se
Postat av: Anonym

Gullig presentmage

2013-11-16 @ 17:05:20
Postat av: Sanna

Vackra du!

2013-11-16 @ 17:05:37
Postat av: Mor

Otroligt att det ligger två därinne!

2013-11-16 @ 17:06:04
Postat av: Anonym

Längtar sååå tills dom kommer :)

2013-11-16 @ 17:56:06
Postat av: Malin , Gravid med tvillingar

Va gulliga alla är som kommenterar :)

2013-11-16 @ 19:34:20
URL: http://malinhedblom.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: tack! Grattis till tvillingarna :)

2013-11-16 @ 19:34:51
Postat av: Sarah Larsson

Mysmage

Svar: Hihi
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 19:37:23
URL: http://saaarahd.se
Postat av: Lotta

Hittade hit för någon vecka sedan. Jag och min sambo fick våra tvillingar för 7 månader sedan :) Mycket att stå i men så himla kul och fantastiskt!!
Du har fått mig att sakna gravidmagen haha. Det var väldigt tungt mot slutet men att ha burit på två små liv är fasen så fräckt!
Kram

Svar: Åh sååå mysigt! Jag längtar så!
Dubbelt av allt! :)
Haha ja jag undrar hur stor den kommer bli! Kram
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 19:46:52
Postat av: Sara- mamma till Signe och Ester

Hej! Sara här ;) Du lämnade en kommentar hos mig för ett tag sen. Sen har jag fastnat här. Spännande att följa dig och tvillingarna ;)

Svar: Hihi va roligt att du vill följa! Kram :)
Malin Hedblom

2013-11-16 @ 23:57:32
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: elin

Hej!
en kompis tipsade om din blogg, eftersom jag själv väntar tvillingar (v.19) och inte lyckats hitta så mycket info om det.jätteroligt att följa ned hur det går för någon i samma situation! så jag började läsa din blogg för några veckor sedan 😊 Sköt om dig! /Elin

Svar: Åh va roligt!!! :) ne jag hittade ingenting direkt jag fick reda på att det va två heller! :) åh då ska jag kika in och läsa lite vad du skriver! Kramar
Malin Hedblom

2013-11-18 @ 06:51:22
URL: http://elinsss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0