Tävling - Jabadabado

 
Min andra advents tävling - Denna vecka kan du vinna detta hopprep ifrån Jabadabado!

Utmärkt att ge bort i julklapp, till dina barn, barnbarn, syskonbarn eller vänners barn!
 
Det du kan göra för att vara med och tävla om detta hopprep är!

( Inget måste att skriva om tävlingen, lämna annars en  motivering vem du skulle ge hopprepet till) 
 
❄Skriv något om tävlingen på din blogg eller instagram och länka hit!
" Jag tävlar om detta hopprep ifrån Jabadabado hos Malinhedblom.blogg.se" 
 
❄Skriv sedan en kommentar i det här inlägget, " Jag är med och tävlar"
Samt skriver vart/om du delat tävlingen någonstans
 
TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ SÖNDAG, ANDRA ADVENT 20.00 ! LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till M

Jag är med och tävlar :)
Delat: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2013/december/vinn-ett-hopprep.html

Hoppas! Perfekt julklapp till sonen!
Kram Emelie

Svar: Va roligt! :) kram kram
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 10:42:11
URL: http://njutensmula.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; awww! visst är han adorable? helt underbar <3

2013-12-03 @ 10:55:10
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Sonja

Jag är med och tävlar! Delat på instagram. Ssolsson91 heter jag där. Kram! :)

Svar: Va roligt! Tack ! Kram :D
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 11:53:39
Postat av: Carro

Jag är med och tävlar :) har taggat dig på min instagram. carronnorberg heter jag där :)

Svar: Va roligt!! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 12:44:45
URL: http://carroskottar.blogg.se
Postat av: FC

För sommarlängtan vill jag ge hopprepet till ett fantastiskt syskonpar som ensamma står för halva mitt lilla älsks garderob.

Delar på instagram som lannalandet

Svar: Va roligt att du vill vara med! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 13:20:31
URL: http://dromvav.wordpress.com
Postat av: Irene

Är med jag med. Taggar på instagram.

Svar: Va roligt :) kram
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 13:23:44
Postat av: Sophia Rask

Jag tävlar om detta fina hopprep till min dotter som önskat sig ett i julklapp av tomten:) ( delar på instagram sophiarask

Svar: Va roligt att du är med :) kram
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 14:29:04
Postat av: Selia

Hej
Jag har en dotter som är 4 år och hon säger altid till mamma jag lära mig det med hopp repen som alla stora barn gör på förskolan nu sen två kan hon det så hon va så duktig när visa de oss hon har en hopprep som hon fått av mig bär jag vad liten så fick jag den av min mamma men du skulle vara jätte bra om har en som hon senare kan ge det till sina barn kanske
Jätte fin blogg du har

God jul

Svar: Va roligt att du vill vara med :) kram
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 16:23:45
Postat av: Selia

Det gick så fort när jag skriver hoppas du förstår än då vad jag menade hihi kram

2013-12-03 @ 16:25:46
Postat av: GOS TreMirakel

Är med och tävlar och vill gärna vinna för att ge våran lillkiddo i klapp så hon kan träna inför nästa sommar..Ja grabbarna kommer nog garanterat också låna den.

Har skrivit om denna tävling på bloggen min
http://gosextra.blogspot.se/2013/12/ar-med-och.html

Svar: Va roligt! :) kram kram !
Malin Hedblom

Postat av: Sarah

Jag skulle ge det till min systerdotter i antingen julklapp eller födelsedagspresent som är strax efter jul!

Svar: Va roligt att du vill vara med! kram
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 18:22:46
Postat av: Anonym

Åh jag är med! har kikat på det där hopprepet! :)

Jag vill ge det till min systerdotter!
perfekt julklapp!

Svar: Va roligt :)
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 19:47:06
Postat av: Sofia

Åh det här fina hopprepet skulle jag vilja ge till min goa systerson. Kram! :)

Svar: Va roligt att du är med :) kram
Malin Hedblom

2013-12-03 @ 20:19:43
Postat av: Marie

Jag vill vara med och tävla! :)

2013-12-04 @ 07:36:57
Postat av: julia

Jag vill gärna ha det fina hopprepet till min mans fina syskonbarn.

2013-12-04 @ 07:57:42
Postat av: Hanna

Jag är med! Min goa fyraåring Doris skulle bli kanonglad för en julklapp av tomten :)

Svar: Va roligt!! Kram kram :)
Malin Hedblom

2013-12-04 @ 10:57:48
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Klart att jag är med och tävlar :)

Här är min länk till mitt blogginlägg om tävlingen:
http://mammansandra.blogg.se/2013/december/tavling-om-hopprep.html


Svar: Va roligt! Kram :)!
Malin Hedblom

2013-12-04 @ 12:19:53
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: jenny

Jag är med och tävlar =)

Svar: Va roligt ! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-04 @ 16:30:21
Postat av: Caroline, 20 och blivande tvåbarnsmamma

Hopprepet skulle jag ge till någon av flickorna i släkten, det är så mycket klappar som ska köpas samtidigt som vi behöver köpa allt inför kommande bebis, så all hjälp är välkommen! :)

Svar: Va roligt :) kram
Malin Hedblom

2013-12-04 @ 20:43:45
URL: http://fames.se/caroline
Postat av: Erika Hjärtström

Jag är med och tävlar! Skulle vara en underbar julklapp till min gammelmorbror som alltid hoppade hopprep med mig när jag var mindre:) har pratat länge om att göra det igen men svårt då vi bor långt ifrån varandra:(
Skulle vara guld värt<3

Svar: Va roligt kram :)
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 11:28:21
Postat av: Lina

Åh vilken rolig tävling, jag är helst gärna med och tävlar! Min lilla son som hoppar mest hela tiden hade blivit urglad för detta hopprep i julklapp! Håller mina tummar för vinst! Kram

Svar: Va roligt!! :) kram kram !
Malin Hedblom

2013-12-06 @ 21:47:51
Postat av: Alexandra- Ebbas mamma 091210

Åh vilken perfekt tävling & pris! Jag skulle oavkortat ge detta bedårande hopprep till min blivande 4åring (hon fyller på tisdag!) i julklapp :) Det är det enda hon pratar om inne i leksaksaffären och hemma hoppar hon med "snöret" till sin badrock :)

Håller alla tummar & tår för lite tur! :)

Trevlig helg!

Svar: Va roligt att du är med :) kram kram
Malin Hedblom

2013-12-07 @ 00:13:58
Postat av: Snutt5812

Min lilla Tindra skulle bli jätte glad över ett sånt här fint hopprep! Ha en trevlig andra advent!

Svar: Va roligt! Kram
Malin Hedblom

2013-12-08 @ 15:46:09
Postat av: Bella

Jag är med och tävlar.. Har delat på instagram :) heter bellaaa88 där :)

Svar: Va roligt!! Kram kram :)
Malin Hedblom

2013-12-08 @ 16:25:36
URL: http://sweetbella.blogg.se
Postat av: Helene Ljungberg

Hej
jag har delat din tävling på instagram,där heter jag englan1975.
Jag skulle vilja ge det till mitt eget barn som inte anlänt än men kommer vilken dag som helst nu är i v 40 :)

2013-12-08 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0