Tänk hörni,

Endast 11 dagar kvar till julafton! 
Och stormen Ivar tog bort snön inatt! 
Får hoppas att den kommer tillbaka! 
Inte Ivar, utan snön.. 

Igår va soffan min bästa vän, min kropp va helt slut! Vaknade mitt i natten av att jag va helt borta! Kunde knappt ta mig med från övervåningen! Hinkade vatten och en alvedon! Så somnade jag fint!

Börjar verkligen kännas nu, att det är tungt! 

Ikväll ska vi ut och äta, i Gävle! Jag, Kristian samt Herr och fru Persson! 
Ska prova en resturang vi aldrig varit på, men som har fått toppbetyg av alla vi pratat med! Kalles heter stället! 

Idag har vi pyntat lite på mammas & pappas farstu, Lyktan jag köpte i födelsedagspresent förra helgen gjorde sig bra där ute! 

Vad tycker ni? Mysigt? 


Ha en underbar Fredag mina fina läsare!  Ni gör mig så glad varje dag! ♡

Kommentarer
Postat av: Mamma till 3

Underbart fint.kram och ha en underbar helg.

2013-12-13 @ 14:04:27
Postat av: Jossan

Om det är Kalles i Gävle så är den toppen!!! Har ätit där många gånger när jag bodde i Gävle. Hoppas du/ni får en trevlig kväll!
Kram

Svar: Ja det va toppen! Så himla gott! :D
Malin Hedblom

2013-12-13 @ 17:51:12
Postat av: Fia

Vilket fint hjärta till dörren =)

Svar: Visst va det! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 14:16:16
URL: http://sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0