God morgon lördag!

Hade en kanon trevlig middag på Kalles igår. Skönt att komma iväg och umgås istället för att bara sitta hemma jämt! 

Maten smakade utmärkt, oxfilé blev det för mig! Maten får verkligen plus poäng! Och jag kommer absolut äta där igen! 

En nackdel, ljudnivån! ( Haha gnäll Malin 22 år) Men inte så trevligt när en massa människor sitter och skriker vid bordet brevid! 

Idag ska vi ut på lite shopping, min karl och jag! Allt från väggfärg till större kläder åt den växande magen ska handlas! 

Sen blir det nog bara en lugn hemma kväll framför serier! 

Har funderat en massa hur bloggare står ut med personer som hackar ner på dom? Dom får ju ta kritik varje dag, oavsett om det handlar om strumpor eller amning! Hur människor kan sitta och skriva elaka saker om personer dom inte ens känner.. Hur hade dom känt sig om folk skrev och nätmobbade dom? 

Är det avundsjuka? 
Det hemska är att personerna inte är tolv år, som det verkar på deras agerande!! 

Jag blir förvånad när jag läser vad vissa skriver bland kommentarerna hos folk, ibland till och om mig! Alla får ha sina egna åsikter! Men när det börjar bli mobbing, då är det inte okej! 

Jag hoppas ni läser min blogg för att ni vill, och gillar det jag skriver!



( Psst vi har nog kommit överens om namn till pyrena , Ledtråd - Dom börjar på A )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med en tvillinggraviditet. Min syster fick tvillingpojkar i april för fyra år sedan. Häftigt med två bebisar på en gång. Blev avis då jag minsann behövde vara gravid dubbelt så länge för mina grabbar!

Aron och Nora tycker jag är bra tvillingnamn. Det är roligt att det blir lika fast tvärtom baklänges!

Själv har jag varit noga med att inte välja namn som börjar på samma bokstav som någon annan i familjen. Tänker att om det blir fler syskon måste man göra lika. Tvångstankar? Ja kanske!

Svar: Hihi! Ja det ska bli spännande! :) vi har faktiskt kommit fram till två namn! Sambons påhitt båda två! :)

Kram
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 07:45:50
URL: http://www.perfectbynature.blogg.se
Postat av: linn

Jag läser absolut för att jag gillar dig och hur du skriver. Och för att jag är nyfiken på bebbarna :D haha!

Svar: Hihi kram på dig!
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 07:52:55
URL: http://phirali.wordpress.com/
Postat av: Mammatea

Positiva kommentarer är bäst!

Svar: Ja! Håller med :)!
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 08:27:22
URL: http://mammatea.se
Postat av: pega

Gillar din blogg . du verkar så trevlig och det
gör att man klickar in hit. spännande
att få följa dig. all lycka

Svar: Va roligt! Tack så mkt! Kram <3
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 08:41:26
URL: http://www.pegelin.devote.se
Postat av: Emma

Vilken mysig fredagkväll! Ha en bra dag syster :) ❤️❤️

Svar: ❤️ du med!
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 08:43:38
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Man väljer ju själv vilka bloggar man läser. Ingen kan ju tvinga någon att läsa ens blogg.

Svar: Ja jag håller med dig :)
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 08:59:37
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Malin,jag tycker att du börjar se kanska färdig ut. Spännande. Ha en härlig lördag. :-)

Svar: Hihi :) kram
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 09:29:40
Postat av: Sonja mamma till Samuel!<3

Följer dig för jag vill, även om det inte var länge sen jag hitta dig tycker jag att du verkar vara en trevlig och mycket underbar tjej! Sen tycker jag det är spännande att få följa dig när du väntar på sina små ❤️!:) Eftersom jag har barn själv så tycker jag det är roligt att läsa och följa andra som också har/väntar barn och det är inte alla man fastar för men du är en av dom få som jag fastnat för så därför följer jag dig! Bryr dig inte om vad andra tycker och tänker om dig. Lyssna på dom som bryr sig och tycker om dig för den du är! Kram❤️

Svar: Va roligt att höra! Kram ❤️
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 10:35:04
Postat av: Anna Larsson

Jag har alldeles nyligen börjat läsa din blogg och jag gillar den. Du verkar vara en gullig tjej och det är spännande att följa din tvillinggraviditet. :) Ha en fin lördag!

Svar: Va roligt att höra! Tack! Kram till dig
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 12:11:17
URL: http://annala.blogg.se/
Postat av: G.O.S

Själv hitta jag din blogg av en slump och stannade kvar för att läsa om hur det är O väntar tvillingar, nyfiken på hut det kommer gå efter de kommit till världen m.m

Har småsyskon som är enäggstvillingar..

Ja tyvärr kanan få riktig elaka kommentarer näran har blogg, har själv en härlig gäng fd vänner/grannar som e nyfikna och lite paranoida för tror jag skriver specifikt om dem. Nu har jag gömt min privata blogg men de hittar den nog också snart ;)

Svar: Ja det ska bli spännande ! :)

Ja det är konstigt hur folk kan vara! :)
Men va knepigt!! Hehe!

Kram
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 13:27:20
URL: http://gosextra.blogspot.se
Postat av: - Fridah, mamma till Wilma! ♥

Åh tack så jätte mycket! :)
åhh vad kul med tvillingar, spännande!

Svar: Ja! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 14:33:44
URL: http://fridahfors.vimedbarn.se/
Postat av: My

Toppen blogg med mycket inspiration! :) Namn på A.. Alfred, Amanda, Alice, Anton, Astrid, Alissa m.m. :)

Svar: Hihi kram
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 15:31:38
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Jag tror att många som är missnöjda med sig själv eller sin tillvaro tar ut det på andra i deras bloggar. Vilket är synd. Ibland tycker man att mobbningen på nätet är breddare när det kommer till oss vuxna än hos barnen. Vilket är rätt sjukt :/

Jag läser din blogg för att den är så glad och spännande, vilket jag tror många fler också tycker :)

Svar: Kram till dig! <3
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 16:31:40
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: Jossan

Varför kan inte människor bara vara snälla mot varandra? Man mår ju så mycket bättre! Jag slank av en slump in på din blogg och tycker det är skoj att läsa den. Sen att vi bor på samma ställe samt att jag nyss blivit mamma gör det hela lite roligare. Ha en skön helg! Kram Elsas mamma Jossan

Svar: Va roligt att höra! Ska inte du börja blogga? Hihi kram Malin
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 17:42:07
Postat av: Ellie-mamma till 3 underbara barn

Jag har börjat läsa din blogg rätt nyligen och jag gillar den skarpt. Du verkar vara en sån glad och positiv tjej och det smittar av sej när man läser. Försök att strunta i de personer som hela tiden ska trycka ner andra och tänk på oss som gillar det du skriver. Är så roligt att få följa dej i din graviditet, du är så fin! Ha en trevlig kväll! Kram

Svar: Va roligt att höra! Kram ❤️
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 18:30:28
Postat av: Josefine

Alicia och Alfred tror jag de små ska heta :)

Svar: Nästan rätt ;) hihi
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 19:03:09
Postat av: Malin

Så fint med gravidmagar :)

Svar: Kram
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 19:52:06
URL: http://neverwithoutu.blogg.se
Postat av: Ida mamma till Collin

Men folk är allt bra dumma ibland. De har inget eget liv så de måste göra andras surt. Fy för såna människor!
Kram på dig! :)

Svar: Kram :(
Malin Hedblom

2013-12-14 @ 23:46:03
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se
Postat av: Elisa

Vilken fin tunik/blus du har på dej! Klär dig fint! :)

Svar: Tack så mkt! Kram
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 13:32:08
Postat av: Jossan

Nja vet inte om att blogga är min grej, men man ska aldrig säga aldrig:) Tanken har funnits emellanåt kan jag väl erkänna:)
Ha en skön kväll! Kram Jossan

Svar: Okej! :) kram kram
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 15:44:37
Postat av: Lisa

Ska bli spännande att läsa vad det är för namn! Har ni bestämt andranamnen med?

Svar: Hihi :)
Nej inga andranamn än!!
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 18:18:39
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Maria

Jag fattar inte heller hur man kan bete sig så! Om jag hittar en blogg jag inte gillar sp slutar jag ju bara att läsa den och denna mobbning som finns i datavärlden är fruktansvärd!!

Klart jag vill veta vad de små ska heta :)

Svar: Ja det är hemskt! :) kram till dig!
Malin Hedblom

2013-12-15 @ 23:23:13
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se
Postat av: petra

Alice och alvin kanske? Finns många fina namn på a jag hade på min son att vart han en flicka skulle han heta amalthea. Jag tycker om adele och alve :-)

Svar: Agnes och Alfred lutar det åt :D
Malin Hedblom

2013-12-16 @ 07:18:53
URL: http://petranorstrom.bloggplatsen.se
Postat av: Linn

Åh, så fin!

Svar: Tack!! Kram :)!
Malin Hedblom

2013-12-17 @ 18:08:55
URL: http://raur.blogg.se
Postat av: Ida marie jenny {gravid med bf 29 april} ♥

Fina magen ♥

Svar: ❤️
Malin Hedblom

2013-12-17 @ 18:17:32
URL: http://omlillaartan.blogg.se
Postat av: Ida marie jenny {gravid med bf 29 april} ♥

Fina magen ♥

2013-12-17 @ 18:18:03
URL: http://omlillaartan.blogg.se
Postat av: victoria

åh verkligen grattis!!:)

Svar: Tack!! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-17 @ 18:19:28
URL: http://photobycattevicki.blogg.se
Postat av: Sofia

åh vad fint! :D

Svar: Tack! Kram :)
Malin Hedblom

2013-12-17 @ 18:32:51
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Anonym

Åh vilken lycka..så otroligt kul å läsa om tvillingar. Själv sitter jag i soffan med jordens värk i magen - missfall på gång i vecka 12..Snacka om att falla på mållinjen. Tur att inte alla behöver gå igenom sånt öde.

All lycka till dig, din kille och de små miraklen.

Svar: Det hoppas jag verkligen inte att det blir! Lycka till! Kram Malin
Malin Hedblom

2013-12-17 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0