Det är inte lätt när det är svårt

Två ilskna inlägg på rad!Men det här är mun blogg, där jag skriver vad jag vill
Vill ni inte läsa så sluta läs nu!

Men för i helvete jag spyr på folk, min största svaghet är att inte veta vilka tillfällen man kan käfta tbx! Kanske i vissa fall aldrig, men hur ska personerna lära sig att man inte kan behandla folk på ett sätt! Som bara spyr skit över än, det är nästan så dom väntar på att få någonting tillbaka!
Och i vissa lägen kan man inte säga ngt, så då är det"okej" för personen att fortsätta med detta beteénde?

Säger man något så är man körd! Då får man kalla handen och är inte värd att se på! Men efter kanske en vecka eller två försöka med samma sak igen, för att man ska se om man "lidigt" av att personen varit kall! Då vet dom att dom har respekt! Mot mig fungerar det inte att spela kall. Jag kan inte vara snäll mot ngn som är så "kunglig".. Men jag ser andra personer som försöker att stå emot, men dom trycks ner!
Rakt ner i fällan. Och vipps så har dom en lindad runt fingret!

I detta fall är det inte 1 person som drabbas! Och nu har det som jag/vi borde ha gjort för längesen gjorts, det kommer säkert komma stora konsekvenser men jag tänker stå emot, jag tänker inte hjälpa/skydda eller le nå mer. Jag tänker inte låtsas när allt jag kämpar för står på spel..

Hur det går får vi se. Jag vet bara att jag inte tolererar att bli behandlad som en dörrmatta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0