Godmorgon!

... Tidig morgon idag! Vaknade 06.15 och försökte förgäves somna om! Såklart vaknade Allan oxå och ville
gå ut på promenad! Blev en kortpromenad, han va super trött och direkt vi kom in så kröp han under husses
täcke och somnade igen! Då passade jag på att ta en promenad hem till mor och far för att hämta min
cykel. Pappa va iallafall vaken, tur det! Nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit å handlat lite frukost.
Tänkte duka upp ute på altanen, och väcka kristian! Varma baguetter, oboy och kesella blire! Mums!
Sen är det tvätttid 10-13! grr.. tråkigt!

Ikväll ska vi hem till Jansson och Emelie och grilla! Alltid lika trevligt! På måndag bär det av till ramsele för att
spendera kristians semester! Mys :)

Ifredags kom mina brudar hem till mig för att dricka vin och grilla! Hade en super mysig kväll ute på vår
altan! Åkte upp till edsken en sväng, men usch,  vad äre för folk som är där? Hade min mor hållt på sådär
så hade jag nog sagt upp kontakten.. Blää!
Tack för en kanon kväll brudar, Love u!<3

Saknar lillskruttan Filippa super mkt oxå, tur att hon oxå ska till ramsele.. Älskade unge!<3

Jajust! Har fått en ny medlem i familjen hemma hos mor och far! En liten kattbebis på 9veckor!
Hur söt som helst, han har inget namn än, men han får heta Egon av mig tills vidare!

Egon! mysis



Gud va gla jag är att du är min!


Mys i hängmattan med lillkillen!


B-ruuudar! Ida va med å!<3


Träffade lilla chicko häromdagen! Sötis!



Kommentarer
Postat av: linn

hihi visste inte att du hade en blogg :D

ja kram!

2011-07-24 @ 17:14:09
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0