Wallawalla

Nu var det ett tag sen igen! Ibland har man flyt å skriver på några dagar, sen tare stopp!
Men nu har jag legat i feber, Från Lördag till Onsdag..Sen blev det jobb torsdag fredag! Så
det har inte hunnits med så mkt!

Igår jobbade jag 14-22 och det va Fredagsmys på Hallen.. så Josefin och jag hängde i baren
å sålde öl och cider! Vart en lyckad kväll!
Idag va sängen otroligt skön så jag låg kvar å myste med allan alldeless för länge och sedan
vart det en promenad i solen! Nu mot kvällen åkte jag med Kristian till valbo. För att inhandla
Filippas 2 års present! Jag skulle även ha haft lite saker.. Men orkade inte ens gå in i ngn affär!

Fårse om jag får med mig mamma in imorgon på fm! Sen äre dags för gullungens 2års kalas på
em!
Och på tisdag fyller jag ju år å.. Men det ska inte firas förens på fredagen och lördagen! Och bakas
ska det göras i veckan å!

Nu väntar jag på att joss ska höra av sig så vi kan ha en myskväll eftersom Kristian är å spelar poker
med grabbarna! Ha det bra ! Puss

Justja, Har klippt av mig håret oxå.. Kort kort kort.. men nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0