När hösten kom sa du att nu känns det som det börjar om.

Men. Sommaren har gått för fort.. som vanligt! Man har inge gjort någonting man skulle vilja
ha gjort.. nästan! När hösten kommer och tiden gått för fort, När allt känns på rutin och redan gjort.
ja så kan man säga! Hatar hösten, man blir så nere, och när sedan den här skit snön kommer, ja
då kan man ju lika gärna gräva ner sig!

Tur att jag har min Allan som är glad och sprallig varenda dag. tänk om man hade den energin.
Man kan ju inte önska sig nå sötare än honom!

Jahapp, Imorgon blir det möte med nån kille, om jobb å så.. Sen en efterlängtad fika!
Har inte varit sugen på någon högskola, eller flytta någonstans! Men nu börjar alla flytta
och man känner sig ganska ensam kvar! Au pair i usa hade väl varit något! Men då är
det körkort man ska klara först. och det är jag inte till hundra sugen på! Men man får väl
se, kanske blir någon högskola till våren, men jag får väl prata mer om det i morgon men
jobbcoachen, dom hade ju utomlands utbildningar, låter ganska intressant!

Hejdå från en sur tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0