Sexy Bitch..


Hej !  Har vart en trevlig helg, Fredagen spenderades med Joel marcus och Jim i Valbo,
sprang runt lite och jag fick hjälpa dom med lite kläder,  visa vad jag tyckte va sexigast på killar
haha det va faktiskt jätte roligt.  sen åkte vi vidare till sandviken och kekade mat,
sen bar det vidare till ishallen isandviken och tittade på hoforskillarna som spelade mot huge..
jätte duktigta va dom ! :)

Lördagen jobbade jag 9-18 sen träffade jag min saknade signe,
och va ute och tog en promenad med henne. sen blev dit en lite sväng till ida, drack lite vin och pratade.
Söndagen blev det gävle för att kika på innebandy hela dagen ! 
tjejerna va jätte duktiga, synd att dom inte gick vidare ! sen kom kristian hem igår!
har saknat honom som tusan.. skönt att han är hemma nu iallfall:)
nu bär det av till värna hallen för att träna knattarna !  sen en massa mys med min kärlek ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0