Kärlekspysar

Idag har det buffat på bra där inne, Båda två! Blir alltid lika chockad när man känner att dom rör sig! 
Det är hur mysigt som helst! 

Så svårt att beskriva känslan! 

Har inte lika ont i magen idag, men får dock håll så fort jag går en "stund" eller står för länge! 

Tur att jag har har snälla å fina arbetskamrater som hjälper när det blir jobbigt!

Nu har jag inte så länge kvar att jobba! 
Eftersom jag är badvakt/vaktmästare så får jag gå hem tidigt! I v26 rättare sagt! 


Te och apelsiner är lite av en favorit just nu! Mums! 


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Mysigt att känna bebisarna. :-)

2013-09-24 @ 21:34:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Mmm gott med apelsin!
Då är det inte lång tid kvar att jobba!

Svar: Ne det känns som dagarna bara flyter på! Vet inte riktigt vad jag ska göra när jag blir ledig så länge! Men man hittar väl på ngt! Hihi ;)
Malin Hedblom

2013-09-24 @ 21:52:07
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0