♥ Tack fina ni !

 
Älskar min lilla mini gran! hihi
 
Hoppas ni har sovit gott, det har jag!
 
Gårdagen spenderades i Kyrkan, En massa fix inför dagens bröllop!
Dukningen och bordsplaceringen blev kanon! Knäppte så fina bilder, men dom vill jag inte avslöja för alla gäster innan dom kommer dit. 16.00 ska vi vara i kyrkan!
Jag kommer ha en rosa klänning ifrån Noa Noa på mig!  Den är så fin, passar verkligen till bröllop!
OCH VIKTIGAST AV ALLT, MAGEN FÅR PLATS!
 
Igår kväll blev jag och min mamma hembjudna till faster på mat, Det serverades Tacopaj! och oj så gott det
var! Jag åt så jag nästan sprack, vilket jag håller på göra ändå med den här magen!
Vi borde göra det oftare, Kanske ha lite " halvåtta hos mig" träffar.
 
Vi hade " julklappslottning" Den 21a firar vi lite tidig jul, med andra sidan släkten ! Och vi lottade
så alla fick köpa en present var till någon! Ska bli väldigt roligt och intressant att se vad som hittas
på!
 
♥Tänkte bara säga att det är så roligt att så många av er har hittat hit, och jag älskar när ni lämnar kommentarer, Tänk att ni som inte känner mig, ändå bryr er så mkt? Och säger så fina ord! Fortsätt med det!
Mina ensamma dagar hemma blir fyllda av glädje när ni tar er tid att skriva lite om er själva, eller ha
en åsikt om vad jag skriver! Ni är så söta! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilla jag.

Åh så roligt med bröllop..ska bli kul att få se lite bilder.kram

Svar: Ja det är så mysigt:)
Malin Hedblom

2013-11-23 @ 09:28:04
Postat av: Josefine Anerland

Guuud vad fint! :D
Vill gärna se bröllopsbilder!

Svar: Tack!! Ja, älskar bröllop! Hihi
Malin Hedblom

2013-11-23 @ 10:06:15
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Åh, vad kul med bröllop! Vill gärna se bilder :) Kram!

Svar: Ja så underbart! Kram !! :)
Malin Hedblom

2013-11-23 @ 11:16:31
URL: http://alfredochjag.se
Postat av: Filippa Wallin

Tack så hemskt mycket för stödet, kramar! ♥

Svar: Kram!
Malin Hedblom

2013-11-23 @ 14:58:33
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad fint med minigranen :)

Svar: Tack! Kram :)
Malin Hedblom

2013-11-23 @ 15:55:32
Postat av: Jessica Jonsson

Hej! När är ni beräknade? Hur ofta går ni på koll? Vi ska ju ha enäggs tvillingar som jag skrev i en tidigare kommentar! Är beräknade till 28 januari:) vi gör ul varannan vecka:) //Jessica//

Svar: Hej! :) 30/1! Mvc varannan vecka, och har tre ultraljud kvar nu! Man går inte på koller lika ofta med tvåäggstvillingar :) åh va mysigt att få se dom så ofta! Kramar Malin
Malin Hedblom

2013-11-23 @ 17:14:09
Postat av: vanja

fin design :)

Svar: Tack!! :)
Malin Hedblom

2013-11-23 @ 22:52:56
URL: http://vvanja.blogg.se
Postat av: Anonym

Så fint med granen :)!

Svar: Tack :)
Malin Hedblom

2013-11-24 @ 00:40:02
Postat av: Madde

Har precis hittat in till din blogg via en annan. Jag och min sambo har precis börjat planera för att kunna bli gravida så det verkar superspännande att följa din graviditet.

Måste tillägga att ert hus verkar himla fint :)

Svar: Va roligt!! :) åh! Va roligt att du vill följa!! All lycka till er! Tack så mkt! Många kramar :)
Malin Hedblom

2013-11-24 @ 12:53:43
URL: http://maddesliv.wordpress.com
Postat av: k

Så mysigt!!

2013-11-24 @ 16:36:28
Postat av: kerstin ehrenholm

ljuvlig blogg du har lycka till kram

Svar: Hihi! Va glad jag bli! Tack så jätte mkt! Kram
Malin Hedblom

2013-11-28 @ 06:38:15
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0