Ny vecka

Veckorna och dagarna går! Hur kunde november gå så fort? Jag tyckte nyss det va i början av juni, i början av juni fick vi ett plus på graviditetstestet och vi flyttade in i huset! 

Sen har allt gått så fort, blir nästan rädd att det snart är jul igen!!  

Önskar man kunde sakta ner tiden ibland! 

Nu står jag och tittar på deras små kläder, det står inte på förens dom är här! Våra barn! Snart går vi från två i familjen, till fyra! ( sex om man räknar med djuren;)

Hur kände/tänkte ni första gången ni skulle få barn? Eller hur tänker ni som försöker skaffa barn? Läskigt? 
Jag känner att det kommer bli spännande, en riktig utmaning! Men att det kommer bli helt underbart! Självklart funderar man, kommer jag att klara det? Blir jag en bra mamma? 
Min fina K! Jag är så glad att du är min!

Blivande moster, skämmer bort dom små i magen! Hur söt va inte den här Batman tröjan? 



Kommentarer
Postat av: Jenny Korro

Vännen du kommer bli världens bästa mamma ! Utan tvekan ❤️😘

Svar: Gulle du ❤️❤️
Malin Hedblom

2013-11-25 @ 12:20:23
Postat av: Me & My Baby Dolls

Tröjan var supersöt! Va kul att det blir en pojke och flicka, då kan du shoppa från båda avdelningarna ;)

När har du BF?

Jag mår bra! Har dock börjat få sammandragningar (redan)...

Svar: Hihi ja! Slipper jag välja mellan alla söta kläder! Måste jag köpa allt istället ;)

30/1 har vi datum! Ni då?
Usch inte roligt :/ hoppas dom släpper! Kramar
Malin Hedblom

2013-11-25 @ 12:54:42
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Catalina Lindberg

Nej men guuud så gullig tröja!

Svar: Ja visst va den! :) kram
Malin Hedblom

2013-11-25 @ 12:56:28
URL: http://www.catalinalindbergs.blogg.se
Postat av: Pauline

Jag var konstigt nog inte alls så nervös när jag väntade vårt första barn men nu är jag det. Kommer jag klara av att ta hand om två barn =) klart att man fixar det men nervös är jag allt =)

Svar: Det kommer bli kanon! :D
Malin Hedblom

2013-11-25 @ 13:01:58
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se
Postat av: Kusin Elin

Så tuff tröja!! Måste kika efter den nästa gång jag är och handlar :D och du kommer bli en jättebra mamma bästa du, längtar tills dom kommer <3

Svar: Ja den va så söt! Hihi <3
Malin Hedblom

2013-11-25 @ 13:20:40
Postat av: Sanna J Bizzozero

Fin tröja!!

Svar: Visst va den ☺️
Malin Hedblom

2013-11-25 @ 15:03:51
URL: http://www.ssannabizzozero.blogg.se
Postat av: Mamma till 3

Klart du kommer att bli en bra mamma. Ta det som det kommer. Kram

Svar: ❤️
Malin Hedblom

2013-11-25 @ 16:59:49
Postat av: Sara

Jag var nog inte så orolig för att bli mamma förrän det var några dagar kvar till BF, då kom funderingarna som: "Kommer jag bli en bra mamma?" "Kommer jag bli lika bra som min egna mamma?".

Tyckte det var lite läskigt när pluset visade sig - men samtidigt inte. Läskigt i och med att jag förstod att jag skulle ha ansvar för en liten människa, men glädje då jag skulle ha det tillsammans med världens bästa fästman :)

Svar: Ja så känner jag oxå! Fast två små liv! Tur att jag har min sambo! Kram till dig!
Malin Hedblom

2013-11-25 @ 23:02:45
Postat av: finus

Vi väntar nu äntligen vårat första barn. Jag är i v.12. Men än så har jag inte förstått det..

Svar: Åh va roligt!! Grattis :) ne det tog lång tid innan jag förstod att jag hade små liv i magen! Så underbart. ❤️
Malin Hedblom

2013-11-26 @ 09:52:27
Postat av: Michelle - i väntan på vår prinsessa

Kul, jag har bf 31/1 :)

Svar: Åh mysigt! :D kram !
Malin Hedblom

2013-11-27 @ 11:45:51
Postat av: anna

åh så himla söt tröja!

Svar: Ja visst va den söt :D hihi
Malin Hedblom

2013-11-27 @ 17:34:33
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Stort grattis till tvillingarna! =)
Jag har också tvillingar, födda i år. En liten kille och en tjej, och jag var absolut nervös denna gång eftersom det är två. Med min första son var jag superlugn konstigt nog... men ja - att få två på en gång är läskigt, men det kommer gå bra det är jag säker på!

Svar: Åh va roligt!! :) Ja det känns ju overkligt att det är två små liv därinne! :) kram
Malin Hedblom

2013-11-27 @ 18:32:34
URL: http://throughisaseyes.blogg.se
Postat av: Erica

Åh, skulle vara guld värt om du ville berätta var tröjan kommer ifrån! Kram =)

Svar: HM ! :) kram
Malin Hedblom

2013-11-28 @ 03:42:00
Postat av: Elina

Helt underbar tröja. Så många i min närhet som har fått barn eller är gravida. Jag längtar verkligen till grönt ljus för oss också. Måste ju sätta igång om vi ska få den stora, härliga familj jag drömt om hela mitt liv! Kram

Svar: Va mysigt att höra!!:) kram
Malin Hedblom

2013-11-29 @ 04:16:31
URL: http://polciirkeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0