När barnen tog makten..

Hej på er!
Jag och Allan sitter i soffan, Har blivit krasslig igen.. När ska detta ge sig?
Tänkte börja läsa en bok, När barnen tog makten av David Eberhard!
Har någon av er läst den?
 
Så mysigt, Juice, en bok och en kelsjuk vovve! Och som vanligt, två bråkiga
busfrön i magen!  Funderar vad jag ska göra för mat ikväll.. Tacos?
Ja det låter som en bra ide!
 
Tänkte ta mig ut i skogen och hämta "små" granar/grantoppar som jag tänkte pryda altanen med!
Köpte ljusslingor till dom igår, Det kommer bli så mysigt! 
 
Jag tänker börja julpynta, lite smått första advent!  Måste passa på så länge jag har
orken att springa runt och fixa hemma! När brukarni börja "små pynta inför julen"?
Tycker ni att det är super mysigt? Eller mest en pina?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag älskar att julpynta:) helst så tidigt det går!!

Svar: Jag håller med :)
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 16:37:57
Postat av: Mamma till tre

Mysigt att läsa!

2013-11-20 @ 16:43:37
Postat av: Elin

Min man fyller sent i november så jag får inte pynta förrän efter hans födelsedag. Jag som älskar att pynta och dona. Men runt första advent börjar jag med att byta gardiner sen fylls bostaden med pynt december ut och julkort skickas efter andra advent. :D

Svar: Hihi!! Ja det blir samma här! Längtar så :) kram
Malin Hedblom

2013-11-20 @ 19:47:52
URL: http://babian.blogg.se
Postat av: Anonym

åhh de e så mysigt!:) Jag brukar pynta första advent, men nu är vi borta nästa helg så kommer börja smått denna helg :) För då när vi komma hem på första advent vill man ju ha lite känsla:)

Svar: Hihi ja en massa mys! :) kram
Malin Hedblom

2013-11-21 @ 08:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0