Graviditetstrött

HERREGUD! Kan man vara såhär trött som jag är? Jag sov
ungefär 12 timmar inatt! Det är helt sjukt!
 
och jag skulle kunna somna på soffan nu, utan problem!
Har verkligen blivit en sån som längtar tills jag får gå och lägga
mig på kvällen! Bästa känslan att krypa ner i sängen och somna
på två sekunder!
 
  •  Har ni varit trötta under graviditeten?
  • Hur har ni kommit ur denna Törnrosa sömn?
 
Något som börjar bli jobbigt, det är och sitta! Det gör så förbaskat ont
i revbenen när jag sitter. Små pyrena måste ju vara små ninjas som
sparkar och sparkar. Och för att inte tala om andningen,
 
JAG LÅTER SOM DARTH VADER!
när jag sitter stilla, när jag äter, när jag vänder mig i sängen
 
Undra om barnen kommer få mina gröna ögon?

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh tröttheten är ju så jobbig :(
Jag sitter och jämför min graviditet nu mot mina andra och för mig är det jätte stor skillnad att vänta ett barn och två. Jag är så mkt tröttare nu och sover nästan hela förmiddagen. I början av denna graviditet orkade jag noll. Men är nog som piggast nu och då sover jag ändå mkt :/
Hoppas allt är bra annars?

Svar: Ja både trötthet och illamående är det värsta!Tur att bara tröttheten är kvar ändå!

Ja annars är det bra, bara väntar på att julen ska komma, så man är närmare att bli mamma hihi!
hur är det själv? kramar
Malin Hedblom

2013-11-18 @ 17:45:35
URL: http://sweetbella.blogg.se
Postat av: Felicia

Sv; Åh tack så mycket! :)

Svar: Det va så lite :)
Malin Hedblom

2013-11-18 @ 17:46:20
URL: http://feliciagranlund.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja att resa är fantastiskt, men nu har ni ju något annat fantastiskt att se fram emot. Resa kommer ni kunna göra sedan.
Åh, Hawaii skulle jag också vilja åka till.

kram

Svar: Ja det blir ett helt nytt kapitel :) kram
Malin Hedblom

2013-11-18 @ 20:10:05
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Elin

Sugen på kvällshopping? Kika in hos mig för att få en invite till members som just nu har 80% på massa snygga nelly klänningar! Kolla vilken jag köpte för bara 35 kr :D

2013-11-18 @ 20:37:48
URL: http://elinforslov.blogg.se
Postat av: Alexandra

När jag väntade min dotter var jag jättetrött i mitten av graviditeten. Sov till och med på lunchen på jobbet för att orka med! ;) men sen efter v30 så kom piggheten tillbaka och jag behövde inte sovningen på dagen. Men klart det måste ju vara mer påfrestande med två i magen.. ;)

Svar: Hoppas det släpper för mig oxå!! Haha ja jag vet ju bara hur det känns å ha två! Kram :)
Malin Hedblom

2013-11-18 @ 20:47:32
Postat av: Susanna i Oslo - Julkalender 2013

Jag var konstant trött och tungt i kroppen och åkte på allt jag kunde åka på (förrutom ryggont) under min graviditet. Dock fick jag inte sova om natten utan var helt speedad typ. hehe. Så fick inte sova ordentigt de sista tre månaderna typ. Men min barnmorska sa att jag skulle sova när jag kunde, spelade ingen roll när på dygnet.

Hoppas du blir piggare (om det är möjligt?) sista tiden som är kvar :)


Svar: Tack! Ja det hoppas jag oxå!! :)! Skönt att få sova än så länge iallafall! Kram till dig!
Malin Hedblom

2013-11-18 @ 23:45:56
URL: http://fruroeim.com
Postat av: Shiibby

Ohh ja sovandet under slutet av min graviditet var de bästa som fanns sov halva dagarna när sambon var på jobbet, men de gäller ju att vila blir ju inte mycket av de när de små väl kommit ut ;) och det med andningen känner jag med igen och med att det känns som ninja i magen tänkte ofta de under min graviditet när min lille höll på som värst att de var rätt skönt att han låg ensam där inne för om dom hade varit två så hade det varit riktigt jobbigt och dom hade nog tagit sig ut på egen hand fel väg ;).

Svar: Ja det är underbart att sova nu! Hihi
Det känns verkligen som att dom försöker ta sig ut! Kram till dig!
Malin Hedblom

2013-11-19 @ 02:32:54
URL: http://shiibbysparlor.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har varit extremt trött länge nu. Är i vecka 37 idag och senasre veckan har jag legat i sängen hela dagarna knappt gått utanför dörren:( Hemskt o så är det mörkt å grått ute. Hoppas hon kommer snart... hoppas du blir piggare kram

Svar: Tack så mkt! Usch! Ja hoppas du får din prinsessa snart❤️ och att du blir lite piggare fram tillsdess! Kram kram!
Malin Hedblom

2013-11-22 @ 15:39:56
URL: http://www.nattstad.se/tuvatildedecember

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0