Fredagsmys

Fredagsmys med Allan! Mannen i huset är i huvudstaden på konsert!

Dagen har svischa förbi, städning, besök av fina Maddis ( som har gått över 4 dagar med sin lilla pojk i magen)

Sen en tur in till Sandviken för att gå på rusta och dollar ! Och vet ni vad jag hittade? Happy lights! I vit/röd! Så även fast jag beställt vita igår, så fick dom här följa med hem! Och dom bara lyser JUL!

Har inte bestämt vart jag ska ha dom! Men nu får dom ligga på hyllan o lysa lite mysigt! 

Nu ligger jag i soffan framför Idol! Djungelvrål o trocadero håller mig vaken!

Imorgon händer det ngt spännande, vad det är får ni veta då!!





Kommentarer
Postat av: Sara- mamma till Signe och Ester

Var köpte du den? Rusta? Jättemysig!

Svar: Ja rusta! Den är super mysig!!! :)
Malin Hedblom

2013-11-08 @ 22:37:18
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: Johanna - Mammaliv och Pyssel

Dom vill jag också ha men är alltid slut när jag åker på rusta. Himla prisvärda!

Svar: Va typiskt!! Ja dom va jätte prisvärda!! :)
Malin Hedblom

2013-11-09 @ 00:13:38
URL: http://johannaastenvall.blogg.se
Postat av: mamma till 3

Så otroligt fint, får bli en sväng till rusta..nuu

Svar: Ja! Gillade dom jätte mkt! Så mysiga!
Malin Hedblom

2013-11-09 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0