Fysjutton

Sen igår har jag varit totalt borta, trött!!
Vaknat tillochfrån hela natten,  Varmt kallt varmt kallt, trångt, dryg hund !

 Jaa allt möjligt! 

Det kändes inte kul att kliva upp vid 6..
Ont i ryggen, trött, grinig och hungrig! Justja ont i fötterna oxå! 
Gravidkudden hjälper lite, men jag får plocka upp den från golvet 3 gånger per natt!!

Vettetusan om jag håller på bli sjuk? Eller så är min kropp bara utmattad av två små liv därinne ! 

Känns som att jag har tusen saker att göra efter jobbet idag! Bara en massa måsten...
 
Helst vill jag bara ligga på soffan och vila! Nu blev det ett litet gnäll inlägg! Men vad tusan! Det är inte jämt glatt å gulligt när man är gravid!

Såg att några hade frågat om ett inlägg om MIG, vem jag är och vad jag gör!
Finns orken så kanske jag knåpar ihop ett ikväll!  






Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Hoppas du inte blir sjuk!
Ja, men visst är det så! Inte bara rosa fluffiga moln under graviditeten. Kroppen förändras och hormonerna flyger runt, så mycket känslor!
Kram!

Svar: Det hoppas inte jag heller!! Ja hoppas jag kan få lite energi snart!! :)
Malin Hedblom

2013-09-30 @ 17:17:47
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0