....Om Mig

Såg att det va några som undrade lite om mig. Så jag tänkte skriva lite.
Först å främst tycker jag att det är jätte kul att så många är in och
läser, vettetusan vart alla ni kom ifrån! Men kul är det ! :)
 
Jag heter Malin Hedblom,  Bor i Hofors ( Ligger mellan Gävle och Falun )
Jobbar som badvakt/cafeteriapersonal på ett badhus!
Är 22 år gammal ( Född 1991). Jag har en mamma pappa och två syskon!
Emma 21år och Markus 19år. Har bott i samma röda hus i hela mitt liv,
Jag har gått Barn och fritid på gymnasiet. Tog studenten 2010.
 
2009 Träffade jag min prins. Kristian.
En riktig charmknutte som fick mig på fall genom ett enda sms.
Flyttade hem till honom sista året på gymnasiet, Jag 18år, Han 25år.
Åldersskillnaden märks knappt. I många fall ! hehe
 
2010 Åkte vi på vår första resa, Till thailand. Helt underbart vackert.
2010 Skaffade vi våran kärlek ALLAN, Lika stor som min hand va han,
en liten chihuahua/jack russel valp. Han har betytt mest i våra liv! Han är
vårat allt!
 
2011 Åkte vi till Italien, Venedig.
 
2012 Bestämde vi oss för att göra en drömresa, Vi bestämde oss för att åka till Hawaii
och Californien.  Tre underbara veckor i Maj.. Två på Hawaii, maui och en i San diego.
12 Maj förlovade vi oss på en vacker strand på Hawaii. Tänk att vi kan säga till
våra barn att vi förlovade oss på Hawaii. Tänk vilka minnen vi har därifrån !
 
Sen har vi rest till Turkiet, grekland och senaste resan va thailand, koh samui i
april iår. Jag älskar verkligen att resa, Älskar att se andra land. Helst varma! ;)
 
Sen bestämde vi oss för att börja titta på hus, Och precis när vi hittat ett
och skulle börja flytta in och fick vi reda på att vi skulle ha barn.
Det blev den värsta sommaren i mitt liv, allt det fina vädret och mys
blev inte som man tänkt sig. Konstant illamående i 15 veckor. Och trött
va jag. Kunde sova dygnets alla timmar!
Men lycklig ändå, Jag va ju gravid!
 
Augusti kom och vi åkte in på ultraljud. Inte bara en utan tvååå små pyren
va det inne i min mage. En pojke och en flicka sa hon!
Jahapp, ska jag bli tvillingmamma, två barnsmamma?
Hade svårt att smälta det där ett tag, Alla va glada och hurrade.
Men jag tror inte jag förstod det riktigt. Det är förens nu när båda
sparkar och rör sig där inne! Mina små hjärtan :)
 
Jag fick även en fast tjänst på jobbet under sommaren, Vilket var
en enorm lättnad. Jag jobbar skift på badhuset som finns här i Hofors
Är badvakt, cafeteriapersonal, vaktmästare! Kommer jobba 3 veckor
till. Sen blir jag sjukskriven och får vila upp mig!
 
Jaa. Det va lite om mig
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Kul att läsa om dig!
Ett kärleksfullt inlägg!
Kram

2013-10-01 @ 11:04:09
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Emma Mamma till Eddie & Wilton

Vilket drömliv som man själv velat haft det ...

2013-10-01 @ 15:06:26
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se
Postat av: Madde

Spännande att få två! ^^
Hur känner du skillnaden om det är pojken eller flickan som sparkar? :-)

Svar: Ja det ska bli spännande! :)
Jo pojken ligger på vänster sida och flickan höger :)
Malin Hedblom

2013-10-01 @ 15:14:54
URL: http://madelenbjorklund.blogg.se
Postat av: natalie

åh vad kul att läsa :) Jag hittade dig för att du kommenterade på någon annans blogg :) Är själv 21 och väntar barn till mars, och det är alltid kul att följa någon i liknande ålder :) plus att du har en såå mysig blogg! Och en följdfråga efter att ha läst detta: hade ni ingen aning alls innan om att ni kunde vänta tvillingar?:)

Svar: Roligt att du läser!! Va kul, grattis! :) Vet ni vad det blir?
Ne vi hade ingen aning! Folk har skämtat å sagt "tänk om det är två" men man tänkte ju varför skulle det hända mig, Men två små pyren är det och nu känns det så otroligt bra!! Dubbel kärlek :)

Kram
Malin Hedblom

2013-10-01 @ 19:27:54
Postat av: Philip

Hej!

Jag pluggar på Linköpings Tekniska Högskola och vi håller på med ett ergonomiprojekt riktat åt gravida. Det jag undrar är om du kan tänka dig att svara på en enkät angående hur det är att vara gravid i vardagen. Om du kan tänka dig att svara på den får du gärna kontakta mig på min mail!

Tack på förhand!

Philip

2013-11-04 @ 13:40:49
Postat av: Johanna

Hej Malin, grym blogg!
Hur kan man få tag i dig för att diskutera ett bloggsamarbete?

Svar: Hej! Tack! :)
[email protected]
Malin Hedblom

2013-11-19 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0