Kvällsmys!

Gäsp! Ännu en dag har swisha förbi...
Blev bjuden på mat hemma hos mamma och pappa! Soppa! Fungerade bra som torsdagsmat! 

Har hur mkt som helst att packa upp från Ullared! Men soffan lockade liiite för mkt nu! Helt slut i kroppen!
Känns verkligen att jag blir trött av minsta lilla

Så det blir nog inte många mer knop idag! Lite apelsin och iskallt vatten känns som en bra ideé! ;)
Och hoppas jag slipper den här hemska halsbrännan  som jag får på kvällarna!

Måste vara världens tröttaste person just nu! 








Kommentarer
Postat av: Emelie

Omeprazol fungerar bra tycker jag! Får ta det vid graviditet också :) Kram!

Svar: Tack för tipset! :)
Malin Hedblom

2013-10-24 @ 22:25:54
Postat av: Coquina

Vad superspännande med tvillingar, har ni bestämt vad de ska heta? =) Grym tävling på min matblogg där du kan vinna produkter för över 1000 kr, så kika in och tävla på en gång =)

Svar: Ja det ska bli spännande!! :) Ne namn klurar vi fortfarande på!! :)

:)
Malin Hedblom

2013-10-25 @ 00:27:19
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: emelie

jag drack ett glas kall svag oboy varje kväll, eller på natten så försvann det direkt.
värt att prova :) kunna inte alls med dom äckliga tuggtabletterna eller nåt annat att svälja.. hittade min egna goa lösing.

Svar: Usch! Ja hoppas jag hittar ngt å! Peppar peppar så är inte inte jätttte farligt än!!
Malin Hedblom

2013-10-25 @ 21:43:38
URL: http://emelielarsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0