120902

Precis kommit hem från Emma! Kanon god mat och efterrätt!
Och trevligt sällskap! Blev en massa prat om allt mellan himmel och jord! Mycket om Sandras blivande bröllop, Gud så roligt! Man längtar så till den dagen man blir ett med personen man älskar! Blir tårögd bara jag tänker på bröllop :')

Så avundsjuk! Du kommer vara så vacker Sandra!! :)

Emmas hus va otroligt mysigt! Precis som jag vill ha det! :)!

Imorgon ska Kristian och Katrins morfar firas! Mat och fika blir det på eftermiddagen! Så att städa hela dagen gick åt skogen! Längtar tills imorgon, varken jag eller Kristian måste kliva upp, så vi kan ligga och dra oss länge innan vi har några måsten! Det måste vara en av dom sakerna jag älskar mest!

Nu har vi kurat ner oss i sängen, Jag och Allan! Inte ett enda gossip girl avsnitt har jag sätt idag heller! Rekord? Nja men efter att ha plöjt 5 säsonger så snabbt så avtog det lite nu! Kanske hinner ett imorgon om nån vill veta! Haha

God natt era sötnosar :)!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi måste ju träffas någon dag :) Hoppas allt är bra med dig!

2012-09-03 @ 22:54:31
URL: http://frokenklumpig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0