121126

Måndag! Känner mig pepp på träning!
Träningsvärk sen helgen stoppade mig inte från att köra ett pass innan jobbet!

Nu jävlar ska jag skärpa mig! ;)

Måndags jobb idag! Känns bra, för bra!
Veckan ser ut så här jobb måndag tisdag ons !
Ledig torsdag fredag!
Jobb lördag och söndag!

Längtar till julen! Få träffa och mysa med alla nära och kära! Snart så!
Sen blir det nytt år! Nytt schema och Thailand som väntar i mars!

Just ja? Har jag sagt att jag bokat resa till Thailand! Hur som helst så åker vi i mars! Älskar att ha något att längta efter! Inom ett år har jag då besökt Hawaii, USA , Grekland och Thailand! Vilken känsla! Kostnaden av det hela har jag räknat ut och den håller jag för mig själv! Det svider, Men det va 100 gånger värt det! Jag älskar att resa, och nu har jag rest!

Hoppas alla får en bra vecka! Och snö! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0