Vackert

Vi har det så bra, utforskar ön, simmar med delfiner och sköldpaddor ( ni får se film sen) ! Livet är bra underbart! Nu har vi 5 dagar kvar på Hawaii! Innan vi beger oss till san Diego!

Det är så himla vackert här! :)

I lördags kväll tog vi med oss en filt och mat för att åka till en strand och titta på solnedgången, onelua bay är otroligt vackert och vilka färger himlen kan skifta i!!

Iallafall så när solen gick ner så tog Kristian fram en ask med ringar i!
Det va som i en film, jag börjar gråta när jag tänker på det! Nu är jag förlovad, med den bästa personen som gått i ett par skor! Min Kristian!!


Kommentarer
Postat av: H a n n a W i l d

GRATTIS! <3 jag kan börja gråta nu jag också, världens känsligaste människa typ :P

2012-05-15 @ 09:57:04
URL: http://wildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0