Last night in blue Hawaii

Stod på balkongen i solnedgången och förstod att det va min sista solnedgång på Hawaii ( förhoppningsvis kommer jag tillbaka) så inte sista sista för evigt!

Dom här två veckorna har varit fantastiska, jag har hittat mig själv, många delar som jag har tappat dom senaste månaderna, i all stress och panik! Jag har haft ont i 9/10 dagarhemma,men här har jag inte ont! Jag måste lära mig att stressa ner, att ta en sak i taget och inte gå runt å vara som en galen höna!

Förlåt alla som har fått stå ut med den galna och alldeles för deprimerande Malin under våren! Men nu är jag tillbaka, känner mig redo att ta tag i allt, vara en bra vän !! Jag är så glad att vi gjorde denna resa! Den gjorde gott för själen som sagt! I'm BACK!

Fast slut är det ju inte än, 5 dagar kvar i Californien! Sen så kommer jag hem! Hem till dom jag älskar! Med den jag älskar!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0