Have you ever seen the rain!

Tjohahopp!  Regn regn regn, och allan vägrar gå utanför dörren (ialllafall i morse)
så blev en lång mysmorgon i sängen, sov 14 timmar inatt, snacka om jetlag? eller
så är jag bara sjukt trött!

Träffade ida igår som sagt! Hon gjorde mig på betydligt bättre humör! Blev mat och prat!
sedan hem och sov som en stock! (kul å veta)

igår va jag på städhumör när jag kom hem, less på allt jädrans skit på skräpade på
våran stora fina altan, så två svängar till soptippen senare så va det hyffsat fint!
idag inhandlades färg till möblerna. så ikväll efter jobbet ska vi börja slipa!
kommer bli såååå fint där ute! Många mysiga grillkvällar ska det vara på den där
altanen!

ikväll kommer Katrin och barnen hem! Jag kommer gråta när jag ser dem!
Mina fina, bästa underbara Filippa och Fabian! och bästa Katrin<3
Har inte träffat dom på en månad, det gör ont i hjärtat!

Hoppas ni får en bra dag, får försöka lägga ut mer bilder ikväll, (om jag inte somnar som
en stock när jag kommer hem) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0