Godmorgon eller Good morning som man säger i america

Sängen känns lika lockande varje morgon, varm och skön! Nu ska jag spatsera
till jobbet, vilket tar ca 2-3 minuter så jag ska inte klaga, och lite frisk luft sitter aldrig fel!
Jobb 7-15 äre som gäller idag. Har även en praktikant med mig, som har varit med mig i
två veckor nu. Det underlättar arbetet otroligt att vara en till! Fast vi har det inte så jobbigt
annars hellet. Men en extra hand är alltid bra! Hoppas ni får en kanon dag, så får vi se vad
jag ska hitta på efter jobbet.

Kristian röstade på Gävle, för att besöka Biltema och Jula,
Vi får se hur jag känner senare, äre fint väder så kanske jag och Allan spenderar EM ute!
Men den som lever får se! ;)

Hur svårt är det inte att kliva ut sängen när man han en sån här gobit under täcket,
Ja, super svårt. Hans små glittrande ögon säger åt mig att sova ett tag till! ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0