Rensar tankar

Jag har så mycket jag vill skriva, men det kan uppfattas helt fel av olika personer!

Det jag tycker är rätt, är kanske fel för er?
Jag hoppas alla ni tänker igenom era beslut, vi lever bara en gång, varför må dåligt och förneka vad som har hänt?

Enligt mig är det bättre att prata ut, erkänna det som har hänt och inte se rakt igenom det!

Men sen finns det dom som håller tyst, låtsas att allt är bra och att inget hänt!
Det kanske är det rätta för er, Men jag tror att det slår tbx, någon gång

Jag är en väldigt känslig person, jag gråter i floder över saker jag mår dåligt för! Jag behöver någon att prata med!
Jag behöver någon som stöttar mig, som bara finns där!

Jag förstår mig inte på personer som håller allting INNE? en vecka en månad,om inte längre så kommer det fram att det där va inte okej, eller det gillade inte jag!

Jag blir så ledsen när jag hör vad folk säger, och inte säger det till personen det handlar om!

Varför höjer man bara en person till skyarna, när det finns någon i bakgrunden som behöver lika mkt uppmärksamhet? Jag tror det slår tillbaka, och då är du där, kanske ensam eller med personen du alltid höjt men samtidigt förnekat det dåliga!

Jag tycker man ska tänka efter vad man gör och hur man agerar i situationer, folk pratar när man förnekar saker som hänt! Eller man kanske inte förnekar det, utan bara helt struntar i att prata om det?
När alla vet att det tynger dig!

Jag vet inte varför jag skriver det är, och det är ingen som ska ta åt sig, för det är inget som har hänt utan det kommer rakt ifrån hjärtat!

Varför säga att hon/han har alltid klarat sig så bra själv. Så den behöver inge beröm!

Det finns människor som verkligen behöver uppmärksamheten, även fast dom klarar allting själv! Även om personen inte ber om hjälp, så behöver alla hjälp ngn gång! Så varför inte fråga?

Och att be om hjälp är svårt, särskilt om man alltid har klarat allting själv.

Jag är otroligt glad över dom val jag gjort, jag har valt att flytta ihop med en underbar kille, jag har valt att skaffa hund, jag har kämpat för jobbet jag idag har, jag har valt att resa och se saker innan jag skaffar barn( även fast jag gärna vill ha barn nu så vet jag att det är det bästa) , jag har valt att alltid göra det jag tycker är rätt, jag har valt att kunna ta kritik, bra och dålig!

Många av mina val ingår så klart Kristians val "våra" eller "vi"! Men det är alltid mig det ska kännas bra för först!
Och självklart lika för honom!

Jag vet, Att vi kommer bli världens bästa föräldrar en vacker dag! Och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi blir föräldrar tsm! Man vet aldrig vad som händer i framtiden och jag skulle inte vilja ångra mina val om 10 år!

Kristian är mitt allt, Han är en sån otrolig människa! Han är så duktig och framgångsrik att jag vet att han kommer gå långt, i vad han än väljer att göra!

Jag har sån tur att han valt mig! Han har förändrat mig på ett bra sätt! Han fick mig att våga mer och tro på mig själv!
Vilket jag aldrig gjort innan jag träffat honom!






Kommentarer
Postat av: Susanna

Word! Malin. Word!

2012-01-22 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0