Sleep

Precis kommit hem ifrån jobbet, och va även å handlade en sväng. Lika bra, för jag tänker
inte röra mig utanför hemmet idag ( jo, allan måste ju kissa) men inte för ngt annat.
Helt slut efter jobbet idag känner jag, är mer van att ha em skift, men nu blir det skönt
med en fm vecka, kort vecka dessutom, för jag är ledig, FRE LÖR SÖN! Hur skönt som helst!

Vettetusan vad jag ska göra under dom tre dagarna, bara rå om mig själv tror ja!
Nu tänkte jag städa, skit kul! Nej, men efter dom är här å river å bygger så blir det damm överallt.
Efter det blir det carbonara, och sen soffan! kanske inte så intressant dag, Men men sånna dagar får man ha!
Ska iallafall kolla på Bigbrother ikväll, Ett riktigt program jag verkligen blir irriterad på. Men kan inte sluta kolla.
Igår hade jag kortet framför datorn och tänkte köpa 24/7 men ngt stoppade mig. För mkt av det goda kanske!
Men vi får se om jag köper det när man har kommit in i det lite mer ;)


Imorgon är det morgonsim vilket betyder att jag börjar 05.30! brr, men mysigt är det!

Hoppas ni får en kanon bra fortsatt måndag!  kram på er!


Min gosis när han va liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0