Kaffe Kaffe Kaffe

Sitter och sippar i mig en Kaffe på jobbet. Alldeles för varmt.
Har varit en otroligt stressig dag, började med att åka in till sandviken för att
Allan skulle till sjukhuset. Han hade tid 10.45, och 11.30 fick vi komma in. För att
dom skulle kolla hur såret såg ut. 2-3 minuter va vi där inne sen fick vi åka hem!
Skit kul att åka ända dit för att inte göra ngt. Snabba mig till jobbet, och nu sitter jag
här. Otroligt lite folk, skit lugnt överhuvudtaget. Nu har jag tre lediga dagar framför mig
och jag börjar känna mig krasslig? Hur typiskt är inte det, när man äntligen blir ledig
i några dagar!

image description
Min lillebror och min älskade prins!


Kommentarer
Postat av: Hanna Wild

Haha vi får åka på cykeljakt tillsammans då ;) Men detsamma Malin! :D

2012-02-23 @ 21:07:10
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0