Godmorgon!

Hade en jätte trevlig kväll med Katrin,Sandra och Emma igår,
Katrin bjöd på otroligt god mat,efterrätt och kaffe! Mina små pluppisar Filippa och Fabian va lika
söta som vanligt, vill sno med mig dom hem!

Mycket tjejsnack och massa skratt är alltid välbehövligt. Tyvärr glömde jag kameran hos Katrin,
så nå bilder kan ni icke få idag! Fick så fina bilder på barnen. Världens finaste barn!

Nu väntar ännu en arbetsdag, Hoppas ni får en bra dag!

Eftersom jag glömde kameran, så kan ni få se två bilder på mig när jag va MiniMalin



Kommentarer
Postat av: Anonym



SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 340 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!



- KLÄNNINGAR - Läckra festblåsor, cocktailklänningar i alla tänkbara modeller och färger

- YTTERPLAGG – jeansjackor, skinnjackor, päls, slalom, parkas, vinterjacka

- VÄSTAR – jeans, päls och paljettvästar

- SKOR - 30 par i snygga, unika modeller – Många helt oanvända!

- VÄSKOR – Partyväskor, shoppingbagar eller varför inte väsksmycken?

- NEDERDELAR – Massa shorts/leggins/kjolar

- ÖVERDELAR - Linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- SMYCKEN - Halsband, armband, örhängen, earcuffs, ringar – nästan som en hel smyckesbutik!

- ÖVRIGT - Mini volumastertång, spegel, sveamössa, bälten, diadem



Vad väntar du på? In och fynda på www.cli.blogg.se/kop

2012-02-22 @ 10:30:49
Postat av: Daniela ~

Oj vad stor katten var på den andra bilden! :o

2012-02-22 @ 18:46:37
URL: http://lellasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0