Älskade sol

Åh, direkt jag slutar jobbet ska jag hem å hämta Allan. Det bästa han vet är när det är
fint väder. Tänkte gå till hammardammen så får han springa på isen! Det är absolut det
bästa han vet, Man ser hur det lyser glädje i ögonen på honom! Min lilla parvel!
Men lite vaksam måste man vara, för man vet aldrig vad som försigår i den där lilla
hjärnan, rätt som det är så stänger han av öronen och går sin egna lilla väg.
T.ex jaga katter eller fåglar. Det tycker han att han är bra på.

Får passa på att ta med kameran så jag kan få lite fina bilder på honom
(om han vill sitta still så klart)


(sommarbus med zorro)


Kommentarer
Postat av: Hanna Wild

Hm, gjorde du?! Kan knappt komma ihåg när jag var där sist, haha :P Gud vad mysigt, saknar att ha en hund... usch :(

2012-02-21 @ 12:36:11
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: Hanna Wild

Hm mja fast det är väl lite svårt att se fel på mig så ja, kanske var jag då ..:P haha! Ja får säga till J att det är dax att vi köper oss en hund snart.. för det här håller ju INTE!

2012-02-21 @ 12:43:36
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0