150805

Haft en kanon trevlig helg. Ganska seg, då jag fick världens feber på fredagen och
nästäppa igår. Men vi hade en trevlig kväll inne i furuvik, Europe va grymma!
Älskar att se en massa folk stå och sjunga med. Påminner mig om Red hot chili peppers
som är en upplevelse som ligger väldigt långt upp på listan av händelser i mitt liv!
Magiskt!
 
Veckan som börjar i morgon, består som vanligt av jobb! sen är jag ledig, och grekland närmar
sig med stormsteg! Sol värme, vänner och bad!  Hoppas ni får en kanon vecka!
 
Bloggen ser lite konstig ut, råkade krångla till det lite.. så om nån vill fixa mig desigt så är det
helt lugnt för mig ;)
 
"Oavsett vart jag är på väg i livet, oavsett vad jag gör, oavsett vem jag umgås med... är ingenting viktigare än att jag mår bra." Jag tänker inte ödsla energi på dom som inte bryr sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0