120829

Just i denna stund sitter jag och skriver på min nya Ipad 3! Fick ett infall idag och köpte en! Kunde inte låta bli syrrans!

Vi har haft det kanon bra i Grekland! Gud så vackert det va! Bara sol, såg ett litet moln på hela veckan!
God mat, vänner och en massa kärlek!
Nu ska jag spara inför en framtida resa till Thailand! Ungefär i feb-mars någongång!

Har en massa bilder att visa er! Men dom ligger på datorn så ni får nöja er med en på mig och min prins!
Vardagen fortsätter, och ja.. Jag ska bli bättre på att blogga! Snälla nån frivillig som vill göra en design? Jag orkar inte pillra med någon, och blogg suget försvinner när det ser ut så här!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0