Rush hour..

.. Ja så heter det nya avsnittet av 90210! Eller S4E2!! Drog igenom startskottet på fjärde säsongen
med höga förväntningar förra veckan! Och inatt kom E2 ut! Får fjärilar i magen bara jag tänker på de!
Men att vänta en heeel vecka på varje avsnitt är inte roligt!

Idag klev jag upp vid 08.00 för att lämna Allan hos far min för att åka till jobbet och köra ett gympass
med Katrin innan jag skulle börja jobba! Känns otroligt skönt att ha börjat träna igen. Hela jag är lixom
glaaaad. Och orkar inte med personen som drar ner en igen! Så ni som surar dra igen kakhålen!
Kommer hålla i det här med träningen nu, Skönt att ha Katrin som träningskompis!!  Vi kör på fredag
igen!

Efter gymmet väntade ett 12 timmars pass, 10-22! Inte roliga.. Har slitit som ett djur idag kan jag talaom!
Men sån tur som jag har så kom min lilla fialotta Filippa och umgicks med mig i ca 2 timmar! Hon är
verkligen något! Vilken liten söt fröken hon är! Hon får en att skratta så man gråter!! Så otroligt glad
att hon vill mysa med sin moster!!

Imorgon väntar jobb 15-22 och innan det hade jag tänkt tvätta, hammadammen och kanske tillochmed
städa lite. Känns inte så jätte roligt att städa hemma när det enda jag gör på jobbet är att städa. skura och
spola, damsuga och torka..

Ihelgen blir det jobb för min del, men bara till 4 så har kvällarna fria! Hoppas på lite gomat på fredag..
Kristian ser du det här? ;) hehe! På söndag är Jag,Kristian och pappa hembjudna till Farfar i barkhyttan
på lite mat! Ska bli roligt att se vad det blir! Ser framemot det!:)

Nuså hoppas jag att min sambo kommer hem så jag kan få en och annan puss innan det är dags för sängen!
Men fööörst 90210!  Puss på er!


Skruttfia vad jag älskar dig!!


Och vad jag ääälskar dig!


Och min braiga svägerska/träningskompis! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0