Du har ditt eget facit, för vad som är rätt och fel..

Precis hemkommen från en tur runt hammardammen! Skönt för både mig och Allan!
Vi laddar inför lydnadskursen som startar idag!! Hoppas det går bra! Tur att jag har Katrin och
Klara med mig!

Igår va det jobb som gällde och efterdet blev det till barkhyttan! Kristian hade hjälpt farfar med
en ny tv och box! Så när jag kom ut så visade jag honom runt till där vi hade stuga, vart farmor bodde,
vart gammelmormor bodde, och farfars hus hade han redan sätt! Va så skönt, sol och en massa löv!
Gick till badplatsen, och en stig vi alltid gick som små! Va en riktigt härligt känsla eftersom hela uppväxten
har vi sprungit runt där!

Sen fick vi en otroligt god potatisgratäng med fläskfilé!! Blev verkligen proppmätt! Tack så jätte mycket
Farfar!! Måste vi göra fler gånger!

Idag kommer Mamma,moster och syster hem ifrån turkiet! Hoppas dom har haft det super bra!
Längtar nog oxå lite att få se vad man får för fint;)

Nu kallar tvätten innan hundkursen startar! Wish me luck!!


Jag och emma!


Allan idag, vid hammardammen!


Höst med ziddpojken! För några år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0