Skit skrajj

Är vad jag är nu! Är jätte kinkig på natten, i förra lägenheten låg jag vaken varje natt å bara stirrade i taket, inbillade mig att det va någon utan för å sådär!!

Efter vi flyttat va det bra den första veckan, kändes bättre att inte bo på botten våning nå mer! Men för en månad sen så röjde någon runt på våran gård och snodde min cykel bland annat! Och sömnlösheten va tbx! Jag vet inte vad jag är rädd för! Men sova kan jag inte! Utan ligger jämt å lyssnar! Har blivit en ond cirkel!

Igår kväll vid 23:45 skulle jag gå ut med Allan på kvälls pink, men redan när jag tog på mig jackan så kände jag att " jag borde nog inte gå ut, och hjärtat började slå i 200.. " men jag gick ut å tvärstannade på gården.. Allan pinna sen sprang jag in. Hade en känsla av att ngn va där jag blev super stressad. Men tänkte att jag bara va lika löjlig som vanligt!

Tänkte prata om det med kristian, men när jag hade borstat tänderna så hade jag glömt bort det å somnade som ett litet barn! Jag somnade för första gången på länge, och sov som en stock! Och så hände det där i vårat garage just den natten!!

Nu är jag livrädd igen, hör bilar och allt möjligt. Känner att jag omöjligt kommer kunna sova :( jag vill inte bo här nå mer!! Jag tror jag blir galen snart!!


Kommentarer
Postat av: h a n n a w i l d

Blir så ledsen när jag läser! Fan är det ens meningen att man ska behöva vara rädd i sitt eget hem?! Läste det som hände med hojarna också, helt sjukt! Hoppas verkligen att det kommer fram till vem som har tagit dom!



KRAM <3

2011-10-25 @ 10:57:17
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0