Monday bloody monday!!

Idag har jag bara tagit det lugnt!! Sov länge, gått en promenad med Allan, sen fick jag besök av Katrin,Filippa och Fabian!

Fick måla naglarna på lillskrutt! Röda fick dom bli!! Sen blev det lite fika oxå!
Verkligen världens gopluttat!
Filippa är sötare än sötast och Fabian är ett urgulligt litet charmtroll! Så roligt att få honom att skratta/flina! Mitt hjärta smälter nästan!!

När Kristian slutade jobbet så hoppade vi in i bilen och brummade ner till Uppsala. Kristian hade sålt ett par fäljar som han skulle leverera!! Mysigt med lite kvalitetstid i bilen tycker jag. Man hinner prata om så mycket! Och det är faktiskt skönt att bara åka bil!!

Nu har jag gått kvällspromenaden med lill pojken så det är dags för sängen!

Imorgon väntar gym med Katrin och en fika på Hansons med syster!
Godnatt och ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0