Goddag

Gääsp! Säger jag som vanligt!!

Igår hade jag besök av min goskrutt
Filippa!! Vi hade det jätte mysigt framför tvn med en varsin festis lite russin och Disney Chanel! Vi dansade även till låtarna på Disney, vad duktig hon är lilltjejen! Hon fick visa mig alla steg man skulle göra! Hon fick även en dock gunga som hon gungade sin docka i utan min mamma! Den blev väldigt populär! Vi hann även busa runt med Allan ( som fick bli en farlig haj) haha! Han tyckte det va lika roligt som vi tyckte, Filippa skrattade så hon ramlade från soffan!!

Sedan blev det slå sig ner i soffan för att titta på rosa bandet galan! Hoppas ni ringde in! Det gjorde jag!! :)

Idag har jag inte gjort mkt, min kropp vill inget hellre än att sova!
Blev pannkaka till lunch och sedan 14 började mitt em pass! Så nu sitter jag på jobbet och väntar på att ngt behöver göras!!

Imorgon blir det fredagsfika, och på lördag blir det hundkurs! Det är vad jag har planerat den här helgen! Får se om det kanske blir mat och mys hemma hos Katrin på lördag kväll! :)

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: katrin

Klart du får äta :) tack igen för att hon får umgås med dig! :) vi ses imon. Gym söndag?

2011-10-27 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0