T(is)dag

Imorse ville jag inte kliva upp ur sängen, inte Allan heller!
Låg och droooog mig otroligt länge. Sen blev det en promenad för att sedan cykla till jobbet! Cykelturen blev på liv och död nästan, pucko som jag är så lära jag ju cykla oxå! Tur att jag inte slog ihjäl mig!

Tänkte gymma och sola lite idag oxå!( efter jobbet så klart) men det blir ju så sent!! Vi får se! Kanske blir tomt mot kvällen!

Imorgon är jag ledig! Då tänker jag städa och plocka fram alla julsaker! Va ju fullt upp hela förra veckan så imorgon får det bli gjort!! Längtar tills jul nu! Åh va mysigt vi kommer få det:)

Helst av allt vill jag ha fredag nu! Åka till Sthlm med min älskling och umgås med dom bästa! Så skönt att Kristian är ledig både fredag och lördag! Känns som vi aldrig hinner göra någonting förutom att säga Godnatt till varandra!

Men jag är så glad att jag har honom, Han är verkligen min prins och betyder allt för mig! Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0