Sliten brud vare ja

Precis klivit på mitt 5 em skift i rad! Och som sjuk har jag klarat det bra! Nu börjar äntligen förkylningen släppa och jag känner mig ganska normal igen!

Jag har turen att vi stänger liiite tidigare idag pga att det är fredag! Så jag hinner njuta lite av en kväll med min sambo! Blir hemmagjord pizza och godis!
Men imorgon börjar jag 07.00 och sedan är det upphämtning från jobbet för att åka på fest! Måste komma ihåg att packa ner allt jag behöver ha med mig!
Blir skapligt lugnt eftersom att det är dop för prinsen på söndag!
Sen är det ny vecka som blir mån-Em tisdag-Em, ons, Ledig!! Torsdag,Em och Fredag STHLM!! Och träffa underbara morbror och Sanna! Och självklart Gustaf!!

Nu ska jag skura lite duschrum! ha en trevlig helg ! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0