Måndag 14 november

Känns som att den här helgen bara försvann! Känns som jag knappt har myst med min sambo någonting! Och känns som att jag behöver få mysa med min sambo mycket nu!

Idag blev det lunch på Hanssons med Signe sedan hem å rasta Allan innan jobbet! Blir väl jobba på ett tag nu och hoppas att det blir lugnt så jag hinner med ett gympass oxå!

Känner mig otroligt nere och besviken fast jag vet inte varför! Är kanske för att det är så mycket runt omkring som är kaos så jag inte kan sluta tänka på det! Eller så är det för det här jädrans vädret! Skulle bara behöva koppla av och mysa!
På torsdag har jag och Katrin planerat in en mysdag med mat&bio i Gävle! Det kanske är precis vad jag behöver:) kommer bli jätte trevligt!!!

Nu kallar jobbet! Hoppas att min blivande lilla kusin kommer idag oxå ( eller iallafall dom närmsta dagarna) heja kusin kom ut nuuuuu!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0