jag trodde aldrig att jag skulle ha en one piece!

Men i tisdags bestämde jag mig för att jag ska mysa hemma i en sån!

Och imorse! När jag vaknar sjuk och eländig, snorig feber och hosta! Och som en dröm så ringde det en kille å sa att han stod utanför med ett paket!

Ja Jag tycker att det inte är skit snyggt! Men provar ni en så vill ni ALDRIG ta av er den! Den är så mjuk och skön! Förstår att bebisar gillar sina kläder;)

Igår va jag iväg till Gävle för mat och bio med Katrin! Super trevlig kväll och det borde bli en vana! Äääälskade filmen! Har drömt om den hela natten.. Nu har jag ett års längtan framför mig;)

Host Host!! Jag ska nog sova ett tag till.. Jag hade bestämt att det va städ dag idag! Hoppas jag är frisk när jag vaknar igen! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0