Home sweet home

Kom hem igår! En riktigt rolig resa måste jag säga! Även fast jag va enda tjejen!!

Blev ett stopp hos mor och far, mamma har ju varit i London så vi fick lite kläder å sånt! Hon hade även handlat till Filippa och Fabian:) hon är go hon! Har saknat henne som tusan!!
Sen blev det mat hos Kristians mamma&pappa! Super gott! Mös med mina små gotroll oxå! Världens finaste barn!!

Idag blev det en långpromenad, lunch mer Kristian hos mamma och pappa sedan Fika hemma hos Sandra! Jätte god kladdkaka bjöd hon på! Tackar!!:) sen hade Allan slut prov i hundkursen! Han klarade sig i allt min lillkille! Är så stolt över honom:) <3

Nu slappar vi i soffan efter en kebabtallrik! Mmm!! Imorgon är det jobb som gäller!! Ha det bra ! Kram


Kommentarer
Postat av: H a n n a W i l d

Fiiin tjej!

2011-11-16 @ 16:41:08
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0