Hard work work!!

Kom nyss till jobbet för ett em pass! Sov ut länge idag, åt te & skorpor till frukost och sen en promenad i solen med min lillkille! Hann även packa upp en flyttlåda med kläder som bara blivit stående! Imorgon ska jag köra ett riktigt ryck å få bort allt skit som står! Vill att det ska bli klart nu! Allting! Men som det ser ut så blir inte badrummet gjort än på ett tag:( skittråkigt att inte kunna göra klart allt.. Hallarna och så!
Längtar tills jag får börja julpynta! Både jag och Kristian varit å köpt nya julsaker, kommer bli sååå fint i vårt lilla hem! :)
Imorgon blir det iväg å handla lite lyktor och så! Mys!

Nu ska jag börja arbeta! Hoppas ni får en bra höstig dag! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0