Long long time ago...

Idag är det sista dagen i maj! Herregud va fort det går, JUNI? man har ju väntat på juni hela året!
Synd att det är storm ute nästan varje dag, annars hade det nog varit varmt! Men det finns inget
dåligt väder.. bara dåliga kläder!

Nu sitter jag hemma å har nyss haft Idrottslektion med haga 9orna på gräsplan! Gick bra, tkr ja.
Behöver inte göra så mkt faktiskt! vid 12, ska jag iväg och ha Svenska med 7or, det blir lite pirrigt!
Att stå längst fram i ett klassrum är inte min grej, men vi får se! Efter det så har jag en till idrottslektion!

Igår spenderades dagen på haga i idrottshallen, Va nervöst eftersom det va första dagen, men idag känns
det bättre!

Imorgon är det BAL! För ett år sedan gick jag på bal! Gud va det va roligt, och nervöst! skulle gärna
göra om det! Kommer knäppa en massa kort på min lillesyster imorgon! Och på alla andra! Tycker det
är så roligt att ha.
Nästa vecka är det dags för Emma att ta studenten! Kommer bli jätte mysigt att träffa hela släkten och
äta god mat, sen hoppas jag att Emma kommer ha det kanon kul sista dagen med klassen!

Nu ska jag mysa lite med min lillkille innan det är dags att gå tbx till skolan! Han är så goo! Kurar hela
tiden, och blir så glad varje gång man kommer hem på rast!

Här har ni lite bilder, Blandat från bal, student och nu!

BF07!


Jag och Kusin, åh vad jag längtar tbx..


Jag och Daniel!



Älskade gäng!


Cykeltur med Allan!


Lillskruttan!


Mattes gopojke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0