I'm walking on sunshine!

Guuud va man orkar och hinner med när det är sol! man får lite power lixom!;)
Har varit å handlat, och hälsat på jossa! Och sedan fikat med min efterlängtade vän Ida!
Det va år och dar sedan känns det som! Det va hur trevligt som helst!  Nu har jag varit ute
med min lilla buse.. Just nu håller han på kötta sönder en toalett rulle som jag lagt godis i!

Tänkte ta mig ner till gymmet nu för att springa lite på bandet!  Hoppas ni oxå njuter av solen
och är på kanon bra humör!  Puss


Min prins!

Kommentarer
Postat av: Hanna Wild

Nä, jag förstår det inte själv ibland :-( Åh, tack gumman! Ja men det är bara bra, hur är det själv? :-)



Söta ni är!

2011-03-08 @ 21:33:49
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0