Allan, Älskar sol!

Sol sol sol. Älskade sol! Lika igår oxå!  Gårdagen bestod av promenader i solen, lunch med
josefin.. Och mys i Edsken med Ida, och hennes familj!  Lilla Lukas körde som en galning på
fyrhjulingen! Men så duktig han är, kommer gå långt den grabben! När man kör så bra vid 4 års
ålder. Men det som lever får se! :)
Allan fick ett efterlängtat möte med Bosse (Niklas å saras hund).. Senast dom sågs va Bosse bara
valp.. (Allan va ju oxå valp) Men skillnaden på chihuahua och boxer!
Allan skuttade glatt fram tills han insåg att Han va lika stor som Bosses huvud,  Bosse swchisade till
med tassen och allan flög som en liten trasa. Hehe! Men inte vart han rädd för de! Bosse fick ligga ner
och då va dom i samma höjd ungefär.. Så det gick bra.. Allan blir så glad när han får ngn att busa med!
Han somnade som en stock när vi kom hem.. Lika Jag och Kristian. Ovanligt att vi somnar på soffan
och lägger oss innan 12.. Men 22.30 låg vi i sängen å snarkade! Bra jobbat.. :)

Idag va det uppstigning klockan 07.00.. Kännde mig febrig och va snorig som tusan!
Men jag pallrade mig ut i solen för att ta mig till jobbet! Blev klar på 4 timmar, så nu
är jag hemma.. Har nog feber.. och snorig är jag fortfarande! Men nu ska jag ta med
min lilla soldyrkare ut, sedan handla ! Hoppas ni har en kanon dag i solen!





Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja :D

söt hund :)

2011-03-15 @ 20:45:55
URL: http://mittirielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0